Kny Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Hei, lurer på om det er noen varme innendørs vaskehaller i Oslo-området hvor man kan bruke egne produkter og er installert høyttrykksspyler/vannslange? Selvvasken på bensinstasjoner tillater ikke bruk av egne produkter Eventuelt hva dette koster?
Z1 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Det er det dårli med . Om vinteren så vasker ikke oslo folk bilen
SweetBMW Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Ta deg en tur til Lørenskog, her er det noen haller. Ingen klaga på oss når vi har vaska
Kvasi Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Er en 3-4 år siden jeg bodde i Oslo nå, men da brukte jeg å være på Statoil på Storo flere ganger i uken og gjøre akkurat det. Er vel kanskje ombygd og forandret på den muligheten nå men..
Z1 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Storo om kvelden er det rolig kan surre litt der alene.
KingB Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Hvorfor surre med sånt sjøl i kulda?? Ring og avtal vask hos www.bristolgarasjen.no Proff bilpleie midt i Oslo sentrum! Åpent fra 07.00-22.00 man-fre.
Kny Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Storo om kvelden er det rolig kan surre litt der alene. Ok, pleier å vaske der, bor 2 min unna Men ble sett stygt på bare jeg dro fram watermagnet for å tørke av bilen Får prøve på kveldstid da, er det noen mulighet å fylle bøtte der da? Vil ikke satse på å kjøre med full bøtte vann i bilen hjemmefra, hehe Ta deg en tur til Lørenskog, her er det noen haller. Ingen klaga på oss når vi har vaska Noe spesifikt sted? Jobber på Lørenskog, så kan jo prøve der og!
Kny Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Hvorfor surre med sånt sjøl i kulda??Ring og avtal vask hos http://www.bristolgarasjen.no Proff bilpleie midt i Oslo sentrum! Åpent fra 07.00-22.00 man-fre. Liker å kose på bilen min selv
jacobsen91 Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Jeg og noen kompiser pleier å vaske på statoil på robsrud! Så lenge vi er der på kvelden, så sier dem ingenting om at vi bruker egne produkter. Har stått der i flere timer og polert bilen. Så ta en tur innom der
Spiff Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 shell manglerud, har stort sett pleid og ha hallen for meg selv på kveldstid der, så det er gode muligheter til og dille med egne produkter der
Kny Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 Takker for tips! Jobber et steinkast unna statoilen på robsrud bare, men kan jo alltids dra innover på kvelden å vaske Er det noen kran man kan fylle bøtte med varmtvann der?
Saltkjelen Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Takker for tips! Jobber et steinkast unna statoilen på robsrud bare, men kan jo alltids dra innover på kvelden å vaske Er det noen kran man kan fylle bøtte med varmtvann der? Nei, så alternativet er at du bruker høytrykken eller såpekosten for å fylle bøtta..
S.Arnesen Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Noen som vet om noen slike haller i Sarpsborg området da? hehe med det samme vi er innpå emnet
|Andreas| Skrevet November 28, 2010 Skrevet November 28, 2010 Takker for tips! Jobber et steinkast unna statoilen på robsrud bare, men kan jo alltids dra innover på kvelden å vaske Er det noen kran man kan fylle bøtte med varmtvann der? Statoilen er et fint sted å stå, men trykket i slangene er sykt dårlig. Anbefaler heller Shell på Karihaugen. Effektivt skum og veldig bra høytrykkspyler. De har også vann på kran. Ikke varmt riktig nok, men men. Selv pleier jeg å fylle opp en 10liters kanne med varmt vann hjemmefra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå