retardius Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Så denne i Elverum i sommer\Høst.. Og med tanke på 312 og ZXR skriften skjønte jeg fort hva det var snakk om under panseret . Noen som har noe mer info om denne bilen? evt en video hadde vært fett . Og.. er den egentlig lovlig med skilter? .
retardius Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Ser nå at jeg la denne på feil sted.. Den skal jo ligge under "støttepå" tråden. Kan moderator flytte den?
EirikL Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Bilen har i hvertfall hørt hjemme i Trondheim og eieren var/er medlem av CCN her oppe. Alt på bilen skal være godkjent ombygd, så vidt jeg vet, og jeg kan skrive under på at den går som fy når den får skikkelig turtall! Vanvittig lyd har den også
gnilb Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/63386/ Her er et autofil program der den BMW'n er med Se parkeringstesten og dragracet, som er til venstre, også
hagenisse Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Skikkelig gøyal bil. Her er et autofil program der den BMW'n er med Morsomt. Flesteparten trenger seriøs trening i autoslalom dog..
Mexos Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Er en kjenning av meg som har denne Bilen er godkjent ombygd og den er utrolig morsom rundt banen. Lydbildet i bilen er helt rått. Han måtte faktisk bygge om insuget før ccn dagene på våler for å takle støykravene.
oddis Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Denne går fælt ja, men det er moro å se han ta igang fra standstill. Clutchen er som sagt ikke større enn en kaffekopptallerken. Tittet på den under CCN våler, og det overrakset meg litt at motoren står såpass langt fram og han enda har så brutalt bra vektfordeling
maxrpm312 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Kan bare bekrefte at bilen er godkjent med alle mod! Eneste i norge faktisk! Forøvrig ble den godkjent allerede i 2003, og har etter det levd et spennende liv på baner i norge uten problemer noen gang(har overhalt girkasse da, før tennkutt ble montert) Har totalt kjørt ca 15000km med den, der de fleste er på bane! Bilen veier ca 800 kg tørr, og har med full tank 49% vekt foran og 51% bak!! Dette er mulig da motor med girkasse, komplette kun veier 72kg(inkl grenrør!!) Motor langt frem er grunnet bunnpanne på motor og fikk ikke godkjent endringer på forstillingen, men fungerer utrolig godt uansett. Bilen går ikke supergodt rett frem, men er svært effektiv på bane grunnet vekt/giring turtall, og gode bremser/understell. Kommer litt til kort på lange/raske baner men uansett mange som har blitt skuffet etter å blitt frakjørt av en 1200ccm sugemotor.. På Lånkebanen i trondheim(kort/kupert rc bane) har jeg aldri opplevd å bli frakjørt av noen biler, har kjørt mot mange potente biler inkl porsche/M3/supra/Delta integrale/cosworth++ Super morsomt leketøy som ikke koster skjorta å gir en rå opplevelse hver gang den kjøres Ingen gummi/rettskårne drev/4 ports innsprut++ gir en usensuret opplevelse av mekanikk
-Erik- Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Rått Må være mulig å finne frem noe film av denne doningen ?
maxrpm312 Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Filmsnutter fra Lånke på bløt bane å R-dekk, ikke så mye fart, men litt inntrykk av lyd!
maxrpm312 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Ny filmsnutt fra våler 2010 http://www.pinkbike.com/video/179440/
S.Arnesen Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Er det noen bilder av motorrommet å oppdrive av denne?
maxrpm312 Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Her er et bilde med 2 forskjellige luftinntak oppsett !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå