Gå til innhold

Min BMW 2002 1972 - Summer!


316
 Share

Anbefalte innlegg

Rett og slett vakkert! Synd du ikke tok turen hit, hadde passa fint å stå ved siden av en eldre hvit boble med sørfbrætt på taket ;) Hadde sikkert gamlinga i strøket trodd de var kommet tilbake i tid :D

Han har vært i Hamar en tur, men kunne ikke møte han i stad. Vi får nok sett den en dag ;) Pen er den ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett og slett vakkert! Synd du ikke tok turen hit, hadde passa fint å stå ved siden av en eldre hvit boble med sørfbrætt på taket ;) Hadde sikkert gamlinga i strøket trodd de var kommet tilbake i tid :D

Han har vært i Hamar en tur, men kunne ikke møte han i stad. Vi får nok sett den en dag ;) Pen er den ihvertfall!

Læt mi nåw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stas på GS-treffet dette, gutter ;) Dere 3 første får være mekanikerne til Mads :lol:

Sjekkliste: Plugger, stift, bensin, olje, litt luft og masse kjærlighet ! :)

Snasen bil Mads ;) Du kommer til å kle denne i 70-talls klær 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti helvete! For en kveld... Først fikk jeg 02'n til å gå... Optimistisk og fin etter å ha rullet noen runder i Elverum... Kom på at jeg hadde glemt vognkortet hjemme, men lot det stå til... Så bestemte jeg meg for å lufte den til Hamar, igjen rimelig optimistisk... På vei dit kjørte jeg forbi en kontroll av Statens Vegvesen uten å bli vinka inn... FLAKS... Så vel fremme på Hamar! I det jeg hadde stoppet bilen for å vise en kamerat åssen det så ut under panseret fikk jeg meg en stor overraskelse... Batteriet var nemlig stein dødt da jeg skulle starte bilen... Eeeeek... Det begynner å bli mørkt nå, så jeg blir rimelig stresset... Fikk dyttet den i gang i en nedoverbakke, heldigvis... På dette tidspunkt hadde jeg hele 5 mil hjem, og det uten et eneste fungerende lys... Puuh... Heldigvis havnet jeg i mellom to biler som skulle hele veien til Elverum, og på Statoil i Elverum sto broren min og faren min for å kolonnekjøre meg hjem... Så måtte jeg kjøre dama opp igjen dit hu bor etterpå... På vei hjem da så jeg en UFO!!!!!!!!!!! :shock: Så ut som en oransje gatelys som for over himmelen. Var STORT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Bilen er vel 95 prosent strøken, bra nok for meg :)! Tror jeg allerede nå har funnet problemet mtp lading! Da jeg var ute i garasjen nå for å sette på batteriladeren så jeg at jordingsledningen på dynamo til (blokka?) var knekt tvers av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Satser på at jeg får byttet ut jordingen i løpet av morgendagen, og forhåpentligvis lader den da :)! Oppi all elendighet så kommer noen bilder jeg tok fra da bilen akkurat hadde kommet ut i dagslys. OBS: Møkkete bil.

Bobla i bakgrunnen er min fars, og Imp'n er en kamerat av min far sin.

img2806a.jpg

img2808g.jpg

img2810m.jpg

img2811tl.jpg

img2807pj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går bilen igjen! 8) Ladeproblemet er fikset. Det var ikke jordingsledningen mellom dynamo og blokka allikevel, men et støtfilter som sitter ved siden av laderelè. Det skal visstnok være noe som ble satt inn før i tia for at bilene ikke skulle forstyrre tv-signaler osv!:P Så fort vi koblet ut det, så ladet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...