Olram Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Flott og kul bil. Har ønsket meg en slik lenge. Husker jeg var liten guttunge og onkelen min fikk seg en sånn. Samme farge som din, oransje som vi kalte den. Dette var vel i '78 tror jeg var en seks-sju år. Han "oppgraderte" med en tii motor og en røffere girkasse. Den bilen var beryktet, og alltid satt det en eller flere damer inni der så det var nok datidens magnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Gleder meg til å se denne kørja på lørdag! Håper på en liten luftetur...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Hvis jeg ikke blir sykere enn jeg er nå, så dukker jeg opp hvertfall. Må jeg ha med hjelm for å sitte på med deg eller? Ja, det går vel ann det! Ikke på bana da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Trenger ikke hjelm på disse treffene tror jeg. Kanskje vi skal Cruise en slapp runde i E30`n også Mads? ;D Haha. Jeg skal ihvertfall dit Lørdag, du er med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Tror nok det er et krav om hjelm på dette treffet.. Så hvis du har en hjelm så er det bare å ta den med:) Husk GoPro da! -God bedring...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Er med på lørdag jeg, yes! Yes, husk å ta med diverse så du ikke får riper i lakken av sugekoppen da Martin! Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Flott flott bil Hva slags treff snakkes det om her? Helt u-oppdatert pga. bortfall fra ccn sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Treffet det snakkes om er vel Trackday på Vålerbana førstkommende lørdag NA! Får ikke den jævla 02n til å gå på alle 4. Skal prøve å bytte plugger og/evt ledninger, ellers må jeg sette det vekk til noen andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Nydelig Mads... nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Rett og slett vakkert! Synd du ikke tok turen hit, hadde passa fint å stå ved siden av en eldre hvit boble med sørfbrætt på taket Hadde sikkert gamlinga i strøket trodd de var kommet tilbake i tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 nydelig bil, har ikke ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Hu er så utrolig fin! <3 Er vel bedre enn å åpne gaver på jula dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Regner med at det var digg å hente ut vogna fra vinterdvalen, på tross av et lite antiklimaks med sylinderen som ikke tenner! Gleder meg helt vilt til Laurdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Nydelig pærle du har der. Digger bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå