Yngvejos Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Nopes, jeg skal blende alle med stygge gule lys.. Bare prøv, jeg svarer med gul xenon i langlysene.
-Erik- Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Nopes, jeg skal blende alle med stygge gule lys.. Ser for meg en heva patrol (eller noe annet stort) kjører over fronten på bilen din fordi "han ikke så noe da du blendet han med fult lys" (ulovlige ettermonterte xenon) ... Jeg vitner LETT
NBCustom Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 AndreasDG, i fare for å stigmatisere velger jeg ikke i nevne hvor du er fra, men kan si så mye som at slike holdninger overrasker meg ikke hos folket fra ditt bosted
FredrikE24 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 AndreasDG, gjett hva jeg skal ha på bilen når jeg kommer på Tryvann neste gang og du er der? Du trenger ikke komme bort om du har noe imot lyktene, det du liker av lys er ingen fasit folk har forskjellig smak. Med strøkne reflektorer er halogen helt fint. Til våren kan du sitte på med BMWn min i vårmørket, så kan du avgjøre selv om det er "riktig" av meg å være så dum å kjøre med halogen. Jeg er litt lei av at du kritiserer andres smak når det gjelder bil, du gjentar deg selv mange ganger i denne tråden. Vi har skjønt poenget ditt. Gå rundt å irritere seg over dette her bare unødvendig å bruke tid og krefter på..
CV-Erik Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Vi tvingern til å stirre i gult lys et par timer!
Morty999 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 jeg liker heller ikke gule lamper! men gidder ikke lage en jævla tråd for den igrunn.. folk har forskjellig smak det må du bare akseptere andreasDG! og hva din smak er bryr ikke andre seg om.. så slutt å tro du har så mye bedre smak enn alle andre..
Frode D Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 "If you got haters, you're doing something right!"
AndreasBr Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 AndreasDG, i fare for å stigmatisere velger jeg ikke i nevne hvor du er fra, men kan si så mye som at slike holdninger overrasker meg ikke hos folket fra ditt bosted Bærum opprinnelig AndreasDG, gjett hva jeg skal ha på bilen når jeg kommer på Tryvann neste gang og du er der? Du trenger ikke komme bort om du har noe imot lyktene, det du liker av lys er ingen fasit folk har forskjellig smak.Med strøkne reflektorer er halogen helt fint. Til våren kan du sitte på med BMWn min i vårmørket, så kan du avgjøre selv om det er "riktig" av meg å være så dum å kjøre med halogen. Jeg er litt lei av at du kritiserer andres smak når det gjelder bil, du gjentar deg selv mange ganger i denne tråden. Vi har skjønt poenget ditt. Gå rundt å irritere seg over dette her bare unødvendig å bruke tid og krefter på.. Tror du tar dette LITT for seriøst e24b Jeg gir da blanke fankern i hva slags lys andre har, så lenge det ikke blender meg Og det antar jeg går andre veien også. Om denne tråden irriterer deg, bare la være å svare En kjekk ;P kar som deg har vel andre ting å gjøre enn å irritere seg over en tråd på ett forum? ^^ Jeg har nå klart å skape litt liv her da.. 9 sider på et par dager er jo dritbra... Forumet virker jo relativt dødt til vanlig jeg liker heller ikke gule lamper! men gidder ikke lage en jævla tråd for den igrunn.. folk har forskjellig smak det må du bare akseptere andreasDG!og hva din smak er bryr ikke andre seg om.. så slutt å tro du har så mye bedre smak enn alle andre.. Tro? Tro er noe man gjør når man er i kirken
FredrikE24 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 AndreasDG, i fare for å stigmatisere velger jeg ikke i nevne hvor du er fra, men kan si så mye som at slike holdninger overrasker meg ikke hos folket fra ditt bosted Bærum opprinnelig AndreasDG, gjett hva jeg skal ha på bilen når jeg kommer på Tryvann neste gang og du er der? Du trenger ikke komme bort om du har noe imot lyktene, det du liker av lys er ingen fasit folk har forskjellig smak.Med strøkne reflektorer er halogen helt fint. Til våren kan du sitte på med BMWn min i vårmørket, så kan du avgjøre selv om det er "riktig" av meg å være så dum å kjøre med halogen. Jeg er litt lei av at du kritiserer andres smak når det gjelder bil, du gjentar deg selv mange ganger i denne tråden. Vi har skjønt poenget ditt. Gå rundt å irritere seg over dette her bare unødvendig å bruke tid og krefter på.. Tror du tar dette LITT for seriøst e24b Jeg gir da blanke fankern i hva slags lys andre har, så lenge det ikke blender meg Og det antar jeg går andre veien også. Om denne tråden irriterer deg, bare la være å svare En kjekk kar som deg har vel andre ting å gjøre enn å irriterer seg over en tråd på ett forum? ^^ Er det ikke det vi er her på forumet? Seriøse? Har gule nærlys blenda deg før? Akkurat det med blending bryr jeg meg ikke stort om, lærte på mørkekjøringsdemo under trafikalt grunnkurs om hvor man skulle legge synet når man passerer en bil på mørk landevei, pleier å hjelpe det. og tilslutt, ta en titt på emnetittelen din
AndreasBr Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Jeg tror vi prøver etter beste evne De gule lysene til han utlendingen jeg møtte her for en liten stund siden brant øynene mine ut av skallen, så stygt var det på den bilen.. Heldigvis har øynene nå vokst tilbake, og jeg kan se igjen Vi lærte bare at man ikke skulle se på lysene til møtende biler vi etter det jeg husker ;P Det er så latterlig nå om dagene.. "Mørkekjøringsdemo?" hva faen? Jeg måtte KJØRE selv i mørket jeg.. Oppkjøring for bil blir jo bare mer og mer idioti... At de forventer at folk skal kjøre slik læreboka sier er jo hvertfall helt på jordet.. Kjører man slik blir det stivt, og man er garantert å kræsje.. Min kjørelærer spurte alltid hvorfor jeg så til venstre når jeg skulle ut på en vei når jeg kom fra høyre.. Faen så idiotisk spørsmål.. Forkjørsrett er IKKE det samme som påkjørsrett.. Emnetittelen min? Stygge gule lys ;D You like it? I bet you do.. ^^ Rawr xD
SofaKingFresh Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 jeg liker heller ikke gule lamper! men gidder ikke lage en jævla tråd for den igrunn.. folk har forskjellig smak det må du bare akseptere andreasDG!og hva din smak er bryr ikke andre seg om.. så slutt å tro du har så mye bedre smak enn alle andre.. Tro? Tro er noe man gjør når man er i kirken Wow.... eplekjekk og altså. Jeg skal kjøre rundt deg i sirkler. Nei, sladde på snøen, rundt deg i sirkler, med 2007 modell, proppa med gulelys i fronten. Jepp. Jeg skal kooose meg. Skal og kaste et par gule sitroner på deg. Bare.. sånn for å toppe alt. Så løpe ut og tissen i snøen foran deg. Jepp, gul snø. : ) Fyfaen så useriøs jeg er.. Ser nå at Topicen endelig har skifta navn. Da kan jeg legge meg til å sove igjen! : )
AndreasBr Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 jeg liker heller ikke gule lamper! men gidder ikke lage en jævla tråd for den igrunn.. folk har forskjellig smak det må du bare akseptere andreasDG!og hva din smak er bryr ikke andre seg om.. så slutt å tro du har så mye bedre smak enn alle andre.. Tro? Tro er noe man gjør når man er i kirken Wow.... eplekjekk og altså. Jeg skal kjøre rundt deg i sirkler. Nei, sladde på snøen, rundt deg i sirkler, med 2007 modell, proppa med gulelys i fronten. Jepp. Jeg skal kooose meg. Skal og kaste et par gule sitroner på deg. Bare.. sånn for å toppe alt. Så løpe ut og tissen i snøen foran deg. Jepp, gul snø. : ) Fyfaen så useriøs jeg er.. Kjøre meg i sirkler er det veldig få som får lov til.. :P Kjøre rundt bilen min i bilen din derimot kan du gjøre så mye du vil, selv med gule lys.. Kaste sitroner og tisse på snøen blir vel LITT barnslig vel? Kast de på E24Bimmers628Csi istedet
SofaKingFresh Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Kjøre meg i sirkler er det veldig få som får lov til.. :P Kjøre rundt bilen min i bilen din derimot kan du gjøre så mye du vil, selv med gule lys.. Kaste sitroner og tisse på snøen blir vel LITT barnslig vel? Kast de på E24Bimmers628Csi istedet Nei, han liker gule lys. : ) Så han lar jeg være i fred. Da får jeg bare stå foran og blende deg? : D Haha.
FredrikE24 Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Jeg tror vi prøver etter beste evne De gule lysene til han utlendingen jeg møtte her for en liten stund siden brant øynene mine ut av skallen, så stygt var det på den bilen.. Heldigvis har øynene nå vokst tilbake, og jeg kan se igjen Vi lærte bare at man ikke skulle se på lysene til møtende biler vi etter det jeg husker ;P Det er så latterlig nå om dagene.. "Mørkekjøringsdemo?" hva faen? Jeg måtte KJØRE selv i mørket jeg.. Oppkjøring for bil blir jo bare mer og mer idioti... At de forventer at folk skal kjøre slik læreboka sier er jo hvertfall helt på jordet.. Kjører man slik blir det stivt, og man er garantert å kræsje.. Min kjørelærer spurte alltid hvorfor jeg så til venstre når jeg skulle ut på en vei når jeg kom fra høyre.. Faen så idiotisk spørsmål.. Forkjørsrett er IKKE det samme som påkjørsrett.. Emnetittelen min? Stygge gule lys ;D You like it? I bet you do.. ^^ Rawr xD Mørkekjøringsdemo er mer enn nok det, har ikke kræsja enda pga. det. Det beste er å kjøre etter sunn fornuft. Emnetittelen som du først hadde stred faktisk mot deg selv som du skrev i et inlegg:"Jeg gir da blanke fankern i hva slags lys andre har".
Anbefalte innlegg