Gå til innhold

Min nye 116i M-sport


LiveFree
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, for all del.. Du kjører jo kjerringbil allerede så hvorfor ikke fremheve det med en BH? :lol:

Trodde greia med 1-serie var å få de litt mer mandige jeg, ikke motsatt.. Hvem vet, kanskje bilen din blir humørsyk og grinete 1 gang i måneden og? Isåfall vil jo den blodrøde fargen på nyrene og felgene passe ganske godt?

Liker bilen din godt, men jeg synes at de røde detaljene kræsjer litt mot blå bil. BH-greiene er bare fjernt. Mangler bare stickerbombing, rusting av panser og takstativ så har du en bil som hadde gjort enhver britisk 17åring stolt :mrgreen:

Mulig jeg er en dust akkurat nå, men siden du spør forventer du vel at folk er ærlige :wink:

Jeg er intet stilorakel selv (se på bilene mine), men jeg synes det er synd å tulle så mye med en bil som er fin i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for all del.. Du kjører jo kjerringbil allerede så hvorfor ikke fremheve det med en BH? :lol:

Trodde greia med 1-serie var å få de litt mer mandige jeg, ikke motsatt.. Hvem vet, kanskje bilen din blir humørsyk og grinete 1 gang i måneden og? Isåfall vil jo den blodrøde fargen på nyrene og felgene passe ganske godt?

Liker bilen din godt, men jeg synes at de røde detaljene kræsjer litt mot blå bil. BH-greiene er bare fjernt. Mangler bare stickerbombing, rusting av panser og takstativ så har du en bil som hadde gjort enhver britisk 17åring stolt :mrgreen:

Mulig jeg er en dust akkurat nå, men siden du spør forventer du vel at folk er ærlige :wink:

Jeg er intet stilorakel selv (se på bilene mine), men jeg synes det er synd å tulle så mye med en bil som er fin i utgangspunktet.

Liker at folk er ærlige, man har jo forskjellig smak.

De siste dagene har gått med til vurdering av både BH og takstativ. Jeg er vel litt mer av den fjortiskulturen..

Men igjen har jo en BH en funksjon, den hjelper mot steinsprut og diverse. Men jeg vurderer den pga utseende, og på en mørk bil tror jeg det vil se bra ut. Sett lignende blå golfer og sciroccoer med sort BH, jeg synes dette er tøft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...