LiveFree Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Fant du noe ut av dette også? Har helg glemt dette, men sjekket nå nettopp, ET47 foran og ET50 bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Fant du noe ut av dette også? Har helg glemt dette, men sjekket nå nettopp, ET47 foran og ET50 bak! Okok, Takker så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Kjøpt senkeskåler. Da skal den endelig få et litt bedre stuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Fått sluppet fronten 1-1,5cm lenger ned! Det hjalp på utseende med senkeskåler, og ingen subbing i fart Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Hjalp mye det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Tenkte å kjøpe med BH, hva synes dere?? Blir kanskje bedre til min blå 1-serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Ja, for all del.. Du kjører jo kjerringbil allerede så hvorfor ikke fremheve det med en BH? Trodde greia med 1-serie var å få de litt mer mandige jeg, ikke motsatt.. Hvem vet, kanskje bilen din blir humørsyk og grinete 1 gang i måneden og? Isåfall vil jo den blodrøde fargen på nyrene og felgene passe ganske godt? Liker bilen din godt, men jeg synes at de røde detaljene kræsjer litt mot blå bil. BH-greiene er bare fjernt. Mangler bare stickerbombing, rusting av panser og takstativ så har du en bil som hadde gjort enhver britisk 17åring stolt Mulig jeg er en dust akkurat nå, men siden du spør forventer du vel at folk er ærlige Jeg er intet stilorakel selv (se på bilene mine), men jeg synes det er synd å tulle så mye med en bil som er fin i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Ja, for all del.. Du kjører jo kjerringbil allerede så hvorfor ikke fremheve det med en BH? Trodde greia med 1-serie var å få de litt mer mandige jeg, ikke motsatt.. Hvem vet, kanskje bilen din blir humørsyk og grinete 1 gang i måneden og? Isåfall vil jo den blodrøde fargen på nyrene og felgene passe ganske godt? Liker bilen din godt, men jeg synes at de røde detaljene kræsjer litt mot blå bil. BH-greiene er bare fjernt. Mangler bare stickerbombing, rusting av panser og takstativ så har du en bil som hadde gjort enhver britisk 17åring stolt Mulig jeg er en dust akkurat nå, men siden du spør forventer du vel at folk er ærlige Jeg er intet stilorakel selv (se på bilene mine), men jeg synes det er synd å tulle så mye med en bil som er fin i utgangspunktet. Liker at folk er ærlige, man har jo forskjellig smak. De siste dagene har gått med til vurdering av både BH og takstativ. Jeg er vel litt mer av den fjortiskulturen.. Men igjen har jo en BH en funksjon, den hjelper mot steinsprut og diverse. Men jeg vurderer den pga utseende, og på en mørk bil tror jeg det vil se bra ut. Sett lignende blå golfer og sciroccoer med sort BH, jeg synes dette er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Da synes jeg at du skal gjøre det. Bare husk å rengjøre både bh og området under ofte, har lagt merke til at det fort blir riper pga gnissing om alt ikke er rent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Tøft med fargen på felgene! Her må det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Der var det en tråd ja! sprekt å kjøre på med røde felger og nyrer! ville som det ble nevnt tidligere klint til med svarte nyrer, kanskje svart blank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Shell råner !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Shell råner !! Haha, så meg i går? Jeg var med han som kjørte den lave sølvgrå A4 med oransje felger, han kjente noen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Kjøpt senkeskåler. Da skal den endelig få et litt bedre stuk![ Bilde ] Hvor kjøpte du de senkeskålene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Kjøpt senkeskåler. Da skal den endelig få et litt bedre stuk![ Bilde ] Hvor kjøpte du de senkeskålene? De kjøpte jeg på Parts & Retards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå