KalleCow Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Hei hei! Har en bmw E46 320D. Skal bytte høytallerene foran i bilen da. Altså dørhøytallere med diskantene. Det er 13cm (5 1/4") som går i dørene da. (Skal kjøpe Høyttalerbraketter til de i dørene) Noen som vil anbefale noen gode høytallere med diskanter til max 2000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 8, 2010 Share Skrevet Desember 8, 2010 Focal er aldri feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleCow Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 oki, skal se litt på de. Focal har jeg aldrig hørt om.. Er mest vant med at ting må være med orginal merke.. som Sony osv. takker for svar. Noen som ha flere ider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Focal er veldig bra, vil tro dem er bedre en Sony også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 DLS er kjempe bra,,, god pris og kjempe fin lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Av en eller annen grunn så har alle DLS settene jeg har montert i E46 funka dårlig. Focal har jeg personlig aldri prøvd (enda) men har vel egentlig kun hørt positive kritikker av dem. Av personlig erfaring så kan jeg anbefale Alpine, JL Audio, Kicker KS og RS etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Boston Acoustics Har eit par 5 1/4" fremme og eit par 6x9 bak i min E36 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim00 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 De Focal høyttalerne jeg har i bilen min, spiller helt sinnsykt klart og bra! Hvis jeg vil, kan jeg få hørselsskader på kort tid.. De spiller SYKT HØYT! Aldri noe skurring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå