SofaKingFresh Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Kjente jeg ble ordentlig lei meg når han først åkte ut i første sving, og i den andre, når han la seg RIMELIG feil. Og gikk rett ut da og. Stakkars bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 stakkars bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Stakkars m3 ja .. Og for ein sjåfør .. hahaha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 tragisk! fortjener ikke å kjøre m3 han der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Forresten så husker jeg et gammelt filmklipp av et par stykker i en E30 (tror jeg det var) som det gikk ennå verre med på Nürburgring. De satt og gledet seg kjempemye til å komme frem og når de endelig slapp utpå banen, så snurret de og kjørte rett i autovernet i første sving.Er det noen som vet hvilket filmklipp det er jeg sikter til? Klarer ikke å finne det lenger, syns bare det var så ironisk å se hvordan de nærmest jublet over å endelig få slippe utpå banen og sekunder etterpå kjørte rett i autovernet og ble helt stille begge to.. den har jeg også sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 Forresten så husker jeg et gammelt filmklipp av et par stykker i en E30 (tror jeg det var) som det gikk ennå verre med på Nürburgring. De satt og gledet seg kjempemye til å komme frem og når de endelig slapp utpå banen, så snurret de og kjørte rett i autovernet i første sving. Neeei, du må ikke nevne E30... Da risikerer vi bare at et forumtroll kommer ramlende med noe tull om at E30 havner i autovernet uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 e30 havner i autovernet uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Sitter på en PC uten youtube muligheter. Så må skrive her så jeg kan se denne seinere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 e30 havner i autovernet uansett! Hva, du også? Trodde det helst var E30 M3 du hadde problemer med, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Skulle likt å visst hva de satt og pratet om underveis. Skal vi se, noen dager siden jeg så filmen, så dette er litt etter hukommelsen: Litt vanskelig å få med alt, siden motorlyden er mye mer interessant. Synes egentlig de forstyrrer føreren en del. Etter at de kjører ut første gangen, får føreren beskjed om å ta det rolig fordi det kan ha kommet jord på dekkene. Det blir også snakket om dekk flere ganger underveis. Ellers går det endel i "forsiktig" og "sakte" rett før svinger - f.eks. rett før S-kurven der de likevel kjører ut. (Var det Adenauer Forst? ) Videre husker jeg "sanft", dvs. "mykt" om en passering. Etter at de forsøker seg som flygere mot slutten, snakker de ekstatisk om "flyyyy", hvorpå en av dem kjekt bemerker "tja, kunne vært ennå bedre". Helt mot slutten sier de "er det det der som er broen?" før en sier "ni atten". Virker som om passasjerene mener de kjenner banen bedre enn føreren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 De fleste som eier en m3 har vel sikkert prøvd bilen endel før de kjører på bane. Han der ser ikke ut til å ha kjennskap med bilen i det heletatt.. For meg ser det ut som en dritt unge i pappas bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Han burde ha vurdert en slappere bil og begynt med sporvalg først og fremst. For det var noe han overhode ikke var god på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Fy faen for en idiot! Synes synd på M3 med en så dårlig sjåfør . Jeg har aldri kjørt på bane (ikke enda ) og vet at det er sporvalg foran fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Han er hvertfall smart nok til å kjøre med alle elektroniske hjelpemiddler innkoblet.. Han vet sikkert ikke åssen han skrur det av, så derfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 takk gud for antispinn ! snakk om sporvalg haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå