Gå til innhold

Nybegynner gjør Nürburgring

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forresten så husker jeg et gammelt filmklipp av et par stykker i en E30 (tror jeg det var) som det gikk ennå verre med på Nürburgring. De satt og gledet seg kjempemye til å komme frem og når de endelig slapp utpå banen, så snurret de og kjørte rett i autovernet i første sving.

Er det noen som vet hvilket filmklipp det er jeg sikter til?

Klarer ikke å finne det lenger, syns bare det var så ironisk å se hvordan de nærmest jublet over å endelig få slippe utpå banen og sekunder etterpå kjørte rett i autovernet og ble helt stille begge to.. :P

den har jeg også sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så husker jeg et gammelt filmklipp av et par stykker i en E30 (tror jeg det var) som det gikk ennå verre med på Nürburgring. De satt og gledet seg kjempemye til å komme frem og når de endelig slapp utpå banen, så snurret de og kjørte rett i autovernet i første sving.

Neeei, du må ikke nevne E30...

Da risikerer vi bare at et forumtroll kommer ramlende med noe tull om at E30 havner i autovernet uansett... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å visst hva de satt og pratet om underveis.

Skal vi se, noen dager siden jeg så filmen, så dette er litt etter hukommelsen:

Litt vanskelig å få med alt, siden motorlyden er mye mer interessant. :D

Synes egentlig de forstyrrer føreren en del. :roll:

Etter at de kjører ut første gangen, får føreren beskjed om å ta det rolig fordi det kan ha kommet jord på dekkene. Det blir også snakket om dekk flere ganger underveis.

Ellers går det endel i "forsiktig" og "sakte" rett før svinger - f.eks. rett før S-kurven der de likevel kjører ut. :P (Var det Adenauer Forst? :? )

Videre husker jeg "sanft", dvs. "mykt" om en passering. Etter at de forsøker seg som flygere mot slutten, snakker de ekstatisk om "flyyyy", hvorpå en av dem kjekt bemerker "tja, kunne vært ennå bedre".

Helt mot slutten sier de "er det det der som er broen?" før en sier "ni atten".

Virker som om passasjerene mener de kjenner banen bedre enn føreren. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som eier en m3 har vel sikkert prøvd bilen endel før de kjører på bane.

Han der ser ikke ut til å ha kjennskap med bilen i det heletatt..

For meg ser det ut som en dritt unge i pappas bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...