Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har ikke sånne tilbud her oppe :( Hadde ikke vært noe problem da.

Shell Finnsnes og Statoil Buktamo har selvvask :)

Har de det på Buktamoen? :shock: Det visste jeg ikke!

Skrevet

Jobber hos "Grøftekanten auto" (shabby bilverksted) og du vil ikke tro hvordan enkelte misshandler bilene sine, både kosmetisk og teknisk. Virker som om renhold og vedlikehold er fremmedord for mange.

Må jo kjøre med vinduene åpne for å ikke besvime inni enkelte biler... :roll:

Skrevet
For en merkelig tråd...

Riktignok ikke akkurat den første fra trådstarter som får meg til å heve et øyenbryn.

1+

Hvis det plager dere så utrolig jævlig så bare gi faen i å kommentere i tråden da? Er da ingen steder det står at dere hverken MÅ lese, eller at dere må svare.

Wacman: Din post er rapporteret. Helt unødvendig å poste slikt.

Skrevet
For en merkelig tråd...

Riktignok ikke akkurat den første fra trådstarter som får meg til å heve et øyenbryn.

1+

Hvis det plager dere så utrolig jævlig så bare gi faen i å kommentere i tråden da? Er da ingen steder det står at dere hverken MÅ lese, eller at dere må svare.

Wacman: Din post er rapporteret. Helt unødvendig å poste slikt.

Nå må du ta å roe ned den rapporteringen din her ;)

Folk må få lov å si meningene sine, er jo ett diskusjonsforum det her! Men innlegg der det står "+1" er ikke jeg en stor fan av, med mindre det er prosjekttråder eller lignende..

Skrevet

Andreas DG, når du starter tråder om hvor stygge ting er og om folk hater sine biler, må folk hvertfall få lov til å si sin mening uten at det er feil! Har prøvd å si det tidligere, men du var totalt uenig derfor slang jeg på en 1+ da det var akkurat som jeg skulle sagt det selv fra, wacman. Nok en gang, beklager, vi er forskjellige. Grunnet til at jeg er i denne tråden er er rett og slett fordi jeg ser igjennom de fleste tråder som er oppe og går...

Kan selvsagt la være å skrive noe, men med en gang noen sier noe av det motsatte o.l blir det refset på. Og det er dumt :?

Men nå får jeg gi meg med ot.

Skrevet

Spyler hiluxen 1-3 ganger i uka. M3n står parkert. e46 får smakt på vaskepøsen noen ganger i uka

en e36 318 sedan, hadde jeg ikke gidda å spylt engang :P

Skrevet

Hehe, folk ser forskjellig verdi i biler. For noen er en helt standard e36 316i/318i en bil de bryr seg om og betyr en del for eier, mens for andre kanskje man må helt opp i M3 for at bilen skal ha noen "verdi".

Skrevet
Andreas DG, når du starter tråder om hvor stygge ting er og om folk hater sine biler, må folk hvertfall få lov til å si sin mening uten at det er feil! Har prøvd å si det tidligere, men du var totalt uenig derfor slang jeg på en 1+ da det var akkurat som jeg skulle sagt det selv fra, wacman. Nok en gang, beklager, vi er forskjellige. Grunnet til at jeg er i denne tråden er er rett og slett fordi jeg ser igjennom de fleste tråder som er oppe og går...

Kan selvsagt la være å skrive noe, men med en gang noen sier noe av det motsatte o.l blir det refset på. Og det er dumt :?

Men nå får jeg gi meg med ot.

Vel, i løpet av denne tråden er det jo da kommet frem at relativt mange faktisk hater/misliker/ikke tar vare på bilene sine.

Det er jo ren voldtekt av en bil å la den gå møkkete over lengre tid under en norsk vinter (Les saltl), og det er jo akkurat dette jeg prøver å bevisstgjøre. Folk som ikke tar vare på bilene sine skulle rett og slett mista retten til å kjøre/eie bil.

Om man ikke har råd til å holde en bil vedlike (Enten det er service, eller rett og slett bare spyle av det verste saltet 1-2 ganger i uka), så burde de rett og slett kjøre kollektivt istedet.

Når det gjelder det wacman skrev, så hadde det absolutt INGEN relevans til trådens emne i det hele tatt. Det var et direkte personangrep og det mener jeg at man kan holde seg for god for her inne. Folk må få lov å kommentere det de mener ja, men da angående trådens emne. Det blir selvfølgelig alltid litt OT, men visse ting kan man holde seg for god for som sagt.

Hvorfor ikke? Det er da en bil dette som alle andre biler? Fortjener da like godt å bli tatt vare på?

Dersom dette ikke er bilen for deg, noe det går ut av måten du skriver på, vil jeg anbefale deg å bare kvitte deg med den, og selge den til noen som klarer å se verdien i en bil.

Vi lever i et land med X antall biler per innbygger. Tenk over at det finnes steder der folk gjerne hadde drept for å ha den 1.8 literen.. Som sagt, dersom det ikke er bilen for deg, bare selg den.

Nå må du ta å roe ned den rapporteringen din her ;)

Folk må få lov å si meningene sine, er jo ett diskusjonsforum det her! Men innlegg der det står "+1" er ikke jeg en stor fan av, med mindre det er prosjekttråder eller lignende..

Det må jeg da så ABSOLUTT! ikke? Hans innlegg hadde ingenting med denne tråden eller dens innlegg å gjøre, og var et direkte personangrep. Det har absolutt INGENTING med meninger om trådens emne å gjøre, og ble derav rapportert, slik det burde være.

Skrevet

Hehe, folk ser forskjellig verdi i biler. For noen er en helt standard e36 316i/318i en bil de bryr seg om og betyr en del for eier, mens for andre kanskje man må helt opp i M3 for at bilen skal ha noen "verdi".

Hehe joda jeg bare fyrer litt, min første bil var en 318sedan og den skal jeg love deg fikk kjenne på vaskekosten :P

men nå har jeg en e36 318is som skal brukes i vinter, blir lenge mellom vasken på den :lol:

Skrevet

Hehe joda jeg bare fyrer litt, min første bil var en 318sedan og den skal jeg love deg fikk kjenne på vaskekosten :P

men nå har jeg en e36 318is som skal brukes i vinter, blir lenge mellom vasken på den :lol:

Hvorfor det? Fortjener den å ruste noe mer enn en annen bil? Om det er sånn du tenker på det trenger du jo ikke noen vinterbil, da kan du bare kjøre den vanlige bilen din? Kjør M3-en din da? Man behøver jo ikke ta vare på bilene uansett?

Skrevet

Haha :lol: Min første bil var også en 318 sedan så! Men ja jeg skjønte også at du fyrer litt, det er slik diskusjoner ofte kommer i gang :-D

Jeg vasket når jeg kunne, var ikke ofte om vinteren for å si det slik. Det er så mye annet som jeg heller vil gjøre enn å stå ute i minusgrader å vaske bil. Om sommeren derimot, da vasket jeg ofte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...