Dirty Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hvorfor det? Fortjener den å ruste noe mer enn en annen bil? Om det er sånn du tenker på det trenger du jo ikke noen vinterbil, da kan du bare kjøre den vanlige bilen din? Kjør M3-en din da? Man behøver jo ikke ta vare på bilene uansett? Åhoy! du Feiler fornoe ? en m3 kontra en sliten 318is som skal brukes som herjebil. Nå er du jo bare dom
hagenisse Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 ...eller er støv og sand BRA å ha der hvor det som drar bilen framover ligger? Nei, men det har ikke så mye med funksjonen av motoren heller. Jeg vasker dog oppi der nå og da, men det er mest fordi det er ukoselig å gjøre noe der hvis det er møkkete. Bilen går akkurat like bra/dårlig uansett hvor mye støv det er (vel.. kanskje ikke uansett, men ja..) Løper du fortere nydusjet? Synes mange drar dette vaskegreiene veldig langt. Opplever jo folk som omtrent polerer daglig, men som er sure for at de må bytte en bærekule etter eu-kontroll.. god stand, ja jøss..
Eska Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 en e36 318 sedan, hadde jeg ikke gidda å spylt engang Hehe, folk ser forskjellig verdi i biler. For noen er en helt standard e36 316i/318i en bil de bryr seg om og betyr en del for eier, mens for andre kanskje man må helt opp i M3 for at bilen skal ha noen "verdi". !
Zibiri Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Er det ikke noe drit og fyre av høytrykken oppi maskina da? Mtp vann som legger seg nedi alt mulig drit og lager korreksjon.. smuldra opp en coil->fordeler kabel i høst pga det sjæl. Men man kan da være glad i bilen selvom den ser bedriten ut, prøver og vaske min så ofte så mulig selvom den er helt hvit av salt og møkk etter et par hundre meter utpå veien igjen, er jo så sinnsykt med salt på veiene her hvertfall at det ser ut som noen har tømt pølsa for hvitt utover hele bilen så fort jeg er utpå veien :/
Eska Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Haha Min første bil var også en 318 sedan så! Men ja jeg skjønte også at du fyrer litt, det er slik diskusjoner ofte kommer i gang Jeg vasket når jeg kunne, var ikke ofte om vinteren for å si det slik. Det er så mye annet som jeg heller vil gjøre enn å stå ute i minusgrader å vaske bil. Om sommeren derimot, da vasket jeg ofte! I vaske bilen min med grus og hornsalt! og d veit i at du også gjor marius! e jo d beste hvis man vil ha den "tøffe" looken, kem vil vel ha blank bil!!?? Salt er undervurdert
Markus E30 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Saltes ikke så mye her i indre troms at det gjør noe Ikke våte veier her som der nede
Hansh Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Folk som ikke tar vare på bilene sine skulle rett og slett mista retten til å kjøre/eie bil.Om man ikke har råd til å holde en bil vedlike (Enten det er service, eller rett og slett bare spyle av det verste saltet 1-2 ganger i uka), så burde de rett og slett kjøre kollektivt istedet. Og folk som ikke vasker steikeovnen hver gang den har blitt brukt burde ikke få eie en komfyr! Tenk på alle de stakkars komfyrene rundt i dette landet ?? Og husk at et hybelkomfyr kan være like verdifull for noen som en skikkelig induksjonskomfyr!! -Eller er det egentlig vårt problem hvordan andre behandler egne eiendeler? Noe av poenget for min del med å eie noe selv er at jeg kan gjøre stortsett hva jeg vil med det. Sikkert en del her som etter hvert synes at enkelte sutrekopper med fritidsproblemer på forumet burde miste retten til å poste, og ironisk nok vil jeg tippe at den på forumet som skriver "innlegget er rapportert" flest ganger ville vært en het kandidat som førstemann med en slik munnkurv. Ser jo og ut til at moderatorene tar all denne rapporteringen akkurat så seriøst som de bør, så får heller de som trenger det løpe hjem til mamma for trøst. - God mandag morgen alle sammen!
Ollie78 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Jepp jeg misliker min BMW, den fortjener ikke å være svart, så jeg kjørte i søla så den ble grå
AndreasBr Skrevet Desember 13, 2010 Forfatter Skrevet Desember 13, 2010 Jepp jeg misliker min BMW, den fortjener ikke å være svart, så jeg kjørte i søla så den ble grå Hahaha! Nice one ;P Bortsett fra at den var sort, og ble svart når du kjørte i søla... (Aka møkkete)
babjorn Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hva er vitsen er jo bare en BMW bil,ikke akkurat det merke man vil vise best mulig fram...Om det er en 316-M3 spiller jo ingen rolle,blir jo en delebil ettervert uansett
DanielMK Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hva er vitsen er jo bare en BMW bil,ikke akkurat det merke man vil vise best mulig fram...Om det er en 316-M3 spiller jo ingen rolle,blir jo en delebil ettervert uansett Nei, er heilt enig. Eg skammer meg over bmw logoene på bilen min, så eg pleier å stoppe på hovudvegen, dra hendene på vegen og prøve å få mest mulig salt og skitt på hendene, som eg deretter kliner på bilen slik at iiiingen klarer å se der er ein bmw! ..fordi eg vil helst ha Avensis.. (denne tråden er gøy)
babjorn Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hva er vitsen er jo bare en BMW bil,ikke akkurat det merke man vil vise best mulig fram...Om det er en 316-M3 spiller jo ingen rolle,blir jo en delebil ettervert uansett Nei, er heilt enig. Eg skammer meg over bmw logoene på bilen min, så eg pleier å stoppe på hovudvegen, dra hendene på vegen og prøve å få mest mulig salt og skitt på hendene, som eg deretter kliner på bilen slik at iiiingen klarer å se der er ein bmw! ..fordi eg vil helst ha Avensis.. (denne tråden er gøy) hehe
Makky123 Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hvor anbefaler folk å vaske bilen i Oslo-onmrådet, hvis man skal betale for kvalitetsvask og polering? Gjerne noen som kan lakkrens osv...
Eksos Skrevet Desember 13, 2010 Skrevet Desember 13, 2010 Hvor anbefaler folk å vaske bilen i Oslo-onmrådet, hvis man skal betale for kvalitetsvask og polering?Gjerne noen som kan lakkrens osv... Ser folk reklamerer for de her : http://www.bristolgarasjen.no/ Er jo ikke så verst priser heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå