Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse Ivar. Ble nesten litt rørt :P

Dette har du virkelig fortjent, så nå kan du ferdigstille og nyte bilen din til fulle! :D

Bøyer meg i støvet for stå-på-vilje, kunnskap og detaljnivå, måtte det bli flere slike biler rundt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Ivar. Ble nesten litt rørt :P

Dette har du virkelig fortjent, så nå kan du ferdigstille og nyte bilen din til fulle! :D

Bøyer meg i støvet for stå-på-vilje, kunnskap og detaljnivå, måtte det bli flere slike biler rundt om!

x2! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause:

Godt og se at alt ordnet seg Ivar, og føyer meg til i rekken av velfortjente gratulasjoner! Regner med du synes denne reisen har vært verd det, nå som bilen får hvite skilter ;)

Gleder meg til fortsettelsen, og til fremtidig(e) tråd(er) på neste prosjekt!

Gratulerer !!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det originale alpina-fjører du har fått anmerket som senkesett, eller er det "uorg" fjører? Isåfall, hadde disse opprinnelig TUV eller lignende for B7 turbo, eller kun opp til 535/M5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Pedi, dette er velfortjent :D Jeg har ikke vært så aktiv å tråden men du skal vite at jeg har sittet på side linjen og vært trofast følger av hele tråden, dette har vært en sann fornøyelse å følge med på :) Du har evnen til å lage veldig underholdene og morsomme innlegg med masse bilder, det har gjort prosjekttråden din til Bimmers desidert beste tråd :applause:

Jeg merker selv her at jeg har fått en god start på dagen etter å ha lest dette, gratulerer så mye igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...