Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Å jojo, jeg syns fargen er knall. Dårlig formulert av meg kanskje..

Ville ikke hatt orange blink på E28, og heller ikke på en hvilken som helst bil med den fargen.

I tillegg så syns jeg det fort blir rotete med mer enn to farger på en bil, så der har du tre grunner til at jeg nok ville gått for sota lykter om det var mi kjærre :)

Men, du kan vel ikke stole på meg. Kun skiltene som ikke er svarte på "the el murder wagon" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Å jojo, jeg syns fargen er knall.
Råflott bil!

Takk.

Ja, jeg må innrømme at den begynner å bli bra. Jeg begynner å bli såpass fornøyd med den (både farge og finish), at hvis resultatet fortsetter å ta meg med storm - så blir jeg nødt til å beholde denne. Mest sannsynlig....

Så langt er jeg iallefall mer enn bra fornøyd, så jeg håper bare at ferdig resultat blir slik jeg ser for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det egentlig mulig å få tak i hvite blink bak til e28 lenger a? :P

men jeg syns det kommer helt ann på om det er blanke eller svarte lister på E28

blanke lister i lyktene og hvite blink syns jeg blir heeelt feil!

men svarte lister og hvite blink derimot er noe helt annet! :)

men er bilen så strøken som din Pedi, så ville jeg gått for NYE orange lykter :)

fremhever 'strøkenheten' (om det kunne vert ett ord) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært noe fan av orange lamper selv, men det matcher på en måte den lekre fargen på bilen din, pedi. Og jeg gjentar meg selv: "Lag bilen som man vil ha den personlig, ikke for alle andre." :) Godt å se en pen og klassisk bil bli så godt ivaretatt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det egentlig mulig å få tak i hvite blink bak til e28 lenger a? :P

men jeg syns det kommer helt ann på om det er blanke eller svarte lister på E28

blanke lister i lyktene og hvite blink syns jeg blir heeelt feil!

men svarte lister og hvite blink derimot er noe helt annet! :)

men er bilen så strøken som din Pedi, så ville jeg gått for NYE orange lykter :)

fremhever 'strøkenheten' (om det kunne vert ett ord) :P

Er nok ikke lett å få tak i hvite blink bak i dag vil jeg tro. Men ang orange blink foran... Noe annet enn nye er jo uaktuelt egentlig. Jeg må nok prøve å få tak i ett sett etterhvert, for å se hvordan det tar seg ut...

Aldri vært noe fan av orange lamper selv, men det matcher på en måte den lekre fargen på bilen din, pedi. Og jeg gjentar meg selv: "Lag bilen som man vil ha den personlig, ikke for alle andre." :) Godt å se en pen og klassisk bil bli så godt ivaretatt. =)

Takk, jeg tror nok ikke hverken hvit eller orange er feil til denne fargen. Så jeg må nok prøve meg frem og se hva jeg liker best selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte Mats Kinnby en mail og to ang baklykter for godt og vel ett år siden, men fikk aldri noe svar engang.

Men uansett så hadde jeg nok ikke ødelagt de "nye" baklyktene mine for å sette i hvite blinkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må helt ærlig si at jeg støtter deg i din definering av retro begrepet. Men at du har samme forståelse av det begrepet viser du jo klart med din forkjærlighet for eldre bilstereo.

Å høre navnene på de gamle forsterker merkene gir meg flashbacks tilbake til dagene med 9x6 Decades i hatthyllene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D bare smiler jeg, blir så bra!! :)

Høres bra ut Joachim! Og bedre skal det bli utover høsten/vinteren. Jeg har bestemt meg for å ikke bli ferdig til septembertreffet (E28-låven treffet), da det ville bare blitt feil. Da er det bedre å bruke høsten/vinteren på å få alt skikkelig.

Må helt ærlig si at jeg støtter deg i din definering av retro begrepet. Men at du har samme forståelse av det begrepet viser du jo klart med din forkjærlighet for eldre bilstereo.

Å høre navnene på de gamle forsterker merkene gir meg flashbacks tilbake til dagene med 9x6 Decades i hatthyllene =)

Jotakk - Phoenix Gold, Cerwin Vega, Boston Acoustics og Celestion var det store for meg for 20 år siden - og brenner ennå for det. I hattehylla var det desverre ikke Decades hos meg - det var Boston Pro series og 797 det gikk i ;) (+ mye annet også da innimellom...)

Tilbake til bilen, så er vel diskusjonen blinklys satt litt på hold nå. Jeg har fått noen timer i garasjen i dag, og selv om det ikke har skjedd så allverdens spennende, så skal jeg selvsagt kaste ut noen mobil-bilder i kveld. Nå er det tid for å hente unger i barnehagen, middag osv.. Men skal komme med en liten update i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...