Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan forsikre dere om at jeg setter pris på lykkeønskningene fra dere, ingen tvil om det.

Men det "sliter" litt på å vente så "lenge" i uvisse. I de 5 årene jeg har hatt bilen har jeg ikke tenkt så mye på det, men etter at jeg var innom på fredagen med bilen så endret mye seg. Mange timer, kroner, tenking osv osv ble plutselig virkelighet da Petra ga tommel opp etter første trinn i prosessen. At hun, som er på gulvet og såg bilen IRL, var fornøyd er jo supert. Men hun (og ikke minst jeg) hadde jo planer om at steg-2 prosessen skulle være klar allerede fredag.

Fredag ble mandag, og mail fra Petra mandag ettermiddag ble tirsdag. Tirsdag ikke en lyd, ei heller mail. Nå skriver vi onsdag, og jeg kjenner at jeg ikke er like sikker i min overbevisning om at dette skal gå min vei. Jeg har vært klar i mitt mål siden jeg handlet 518-chassiet på at dette skulle jeg få til. Nå som bilen er "klar", forevist trafikkstasjon, papirene på bordet, tommel opp osv... Ja, det burde vel strengt tatt ikke tatt over hele 3 fulle arbeidsdager å gjennomføre steg 2. På den annen side sett, så mistenker jeg at denne steg-2 prosessen på min bil kan være større enn jeg tror. Det er jo sikkert mange som vil ha en innvending på den saken her, jeg er 100% sikker på at min bil er diskutert i lunch-pausen deres. For det levnes ingen tvil om at "alle" var kjent med at jeg kom på fredag, siden det plutselig var samling i hallen rundt bilen min (og spesielt rundt permen min med papirene mine...)....

Onsdag i dag som sagt, og jeg er litt mer negativ ladet enn noensinne vedrørende denne godkjenningsprosessen. Jeg beklager dette ovenfor dere som følger med her, det er bare litt det at jeg er så nært målet mitt nå - at spenningen for min del er litt for mye av det gode i min travle hverdag her på jobb akkurat nå...

Jaja...

Jeg skal nå dele det med dere uansett, som alt annet... Men jeg skulle gjerne kunne sprette en øl og en Smirnoff Ice i kveld. Time will show. Beklager sytinga mi, men er litt frustrert nå... ;)

images?q=tbn:ANd9GcQiLfjbyMCmm012dPxZcW9K7JANl6XBhDcoO6t1x_GVw0yg-R6n_Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare håpe å be om at det er prosessen som tar lang tid. Det er jo tross alt en god del dokumentasjon som skal gjennomgåes! ;)

Jeg tar kveld etter nattskift nå, så jeg krysser finger og tær for at du går rundt med et smil av dette 440142-Royalty-Free-RF-Clip-Art-Illustration-Of-A-Cartoon-Happy-Businessman-Walking-And-Grinning.jpg

kaliberet når jeg våkner igjen, og kan nyte en iskald smirnoff ice når det stunder mot kveld! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag...

Ingen telefon....

Ingen mail....

Klarte ikke å holde meg, så jeg sendte en snill purremail i formiddag...

Fikk jo overraskende kjapt svar etter et par minutter....

Yeah!.... Øhhh.... Not....

Automatic reply: Out of office...

Og det værste av alt, teksten som var vedlagt lød:

"På tjenestereise. Tilbake på kontoret fredag 15.03.13"

Tjenestereise??

images?q=tbn:ANd9GcQHIh6UVEmQe7esyYhEJEUbdF-mq0e3ur9fx7bxs0OcYK-miQY6

Aaaalright, dette forklarer jo gjerne hvorfor jeg ikke har hørt noe. Men damn, fredag før hun er tilbake?? Ser jo for meg at han "steg-2" nok skal ha tidlig helg ellerno? Vips så er vi nok allerede uti neste uke...

Jeg kan LETT være en tolmodig type, men når jeg får beskjed om at ting skal gå relativt kjapt - og jeg blir forespeilet en viss tid - da er jeg ikke særlig tolmodig.

Men det er jo ikke annet å gjøre enn å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper D går bra:) jeg snakket med BT på mandag og jeg fikk ikke endre vekt.. D var ikke mulig sa han .. Veldig rart om D går André steder :s men jeg har 3,5 originalt så da går D greit :)

Det er det som er så sjarmerende med BT, bastante svar som har gyldighet èn dag på ett sted. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dårlig av dem og holde folk på pinebenken så lenge, må da skjønne at folk blir frustrerte.

Jeg har en god følelse, og når jeg har det, ender det som alltids positivt :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...