Pedi Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 JADDA!!!! gratulerer ! Takk - men vi må fortsatt holde oss fattet. Jeg har som sagt ikke fått noe skriftlig ennå....
helland Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 må si jeg har vært litt skeptisk, men nå er det forhåpentligvis ikke noe problem
Lars-Nord Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Jaja. Må jo være samme om det er en Alpina plate der, så lenge chassinummer er korrekt. Ser den med vektene, men dette er i overkant pirkete. Mangler bare at du må ha 518 bak på bilen også. På en annen side, så virker det jo bra. Du har jo ikke fått avslag. Så da ser jeg det som om det går i riktig retning. Skål og god påske.
Lamek Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Hååååååå.... Denne bilen blir så perfekt om 14dager når du får montert den siste detaljen på den. SKILTER!!!! GRATTULERER:)
i2000 Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Grattis så langt iallefall... Typisk norsk å være så firkanta....
matsrh Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Det var da voldsomt så trang Arne Bakkevig skulle være her da. Gir deg en klapp på skulderen og skal ta meg en pils for deg idag. 2 uker fra eller til, går så det suser de ukene
fizn Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Gratulerer på forskudd, dette har du virkelig fortjent!
BmwDieselPower Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Dette er da et kjempe bra svar! Skilt om 14dager da;)
Lars-Nord Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Det som er litt moro er at i Alpina`s brosjyre, så er alle deler til alle 5 serie biler. Fra 518-535. Bortsett fra dempere og fjærer, som er til 525-535. Disse har du jo fått godkjent. Alpina`s egne biler er ikke nevnt i det hele tatt i brosjyren. Dette er fordi Alpina har respekt for BMW som bilbygger og ikke anser det som egne biler på den tiden. Derfor har heller ikke Alpina brukt Alpina merker på panser og bagasjelokk noen gang. http://www.alpina-automobiles.com/fileadmin/user_upload/website/PDFs/catalogue_partsaccessory/ALPINA_TeileZubehoer_E28.pdf Dette er også grunnen til at jeg fikk min 323 godkjent som bevaringsverdig med alle de Alpina delene jeg ville sette på. Da spurte de faktisk om de skulle skrive Alpina i vognkortet. Og jeg har ingen type plate på bilen i det hele tatt og det har aldri vært der heller. Mulig svenskene ikke brukte det.
-Roger- Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Tross litt nedtur og venting så er jo dette veldig gode nyheter Thumbs Up!
Julianv Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Tar en pils for deg jeg, Pedi.. Satser på dette går som det skal, virker iallefall veldig lovende..
Hardtop Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Ja dette bør jo gå veien nå, Pedi. Om de i det hele tatt snakker sammen der borte, ville du jo fått signaler nå på om vekta var et tema. Høyst tvilsomt om noen først nå plutselig skulle oppdage vekta på bilen, de er jo ikke amatører på temaet. Jeg våger meg på et gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå