Runar-CSi Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg er og enig med alle andre men jeg syns den ser bra ut med 16" også! Men 17" og litt lavere i fronten er det perfekte i mine øyne, ellers et nydelig stykke arbei du har gjort på denne!
Pedi Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Jeg er og enig med alle andre men jeg syns den ser bra ut med 16" også! Men 17" og litt lavere i fronten er det perfekte i mine øyne, ellers et nydelig stykke arbei du har gjort på denne! Det er litt rart, for bilen ser høyere ut foran med 17" enn 16" av en eller annen grunn. Spesiellt på bilder.. Her ser den ikke så høy ut foran, right? Men ja, den burde vært en centimeter og 2 lavere...
Kvasi Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Syns det er finest med felger som følger hjulbuen best mulig, og der er ikke jeg i tvil om det er 17" som er finest på din bil.
scoot Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Er vel ikke noe å tenke på dette, de 17" sitter som et skudd.
Pedi Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Er vel ikke noe å tenke på dette, de 17" sitter som et skudd. 16"erene er ikke mine engang, så nei, de skal ikke på. Men det var så mange meninger om 16" vs 17", så jeg bare popper ut noen bilder til allmennheten
knut_olestad Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg kunne levd med de 16 tommerne, på en E12, men på E28 er 17 langt flottere uten tvil
Runar-CSi Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg er og enig med alle andre men jeg syns den ser bra ut med 16" også! Men 17" og litt lavere i fronten er det perfekte i mine øyne, ellers et nydelig stykke arbei du har gjort på denne! Det er litt rart, for bilen ser høyere ut foran med 17" enn 16" av en eller annen grunn. Spesiellt på bilder.. [ Bilde ] Her ser den ikke så høy ut foran, right? Men ja, den burde vært en centimeter og 2 lavere... Det er akkurat det jeg tenker når jeg ser bildene, er nok noe med dekkdim på de 16" som må gjøre at det ser sånn ut.. Jeg er uansett 100% sikker på at gjør det rette med dette uansett når en ser på hva du har gjort med resten av bilen... PS. Jeg ville stemt for sort alpina dekor, jeg syns det passer best til fargene som er på bilen...
Mjørgen Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg stemmer for 16" D er mest optimalt på e28 etter min mening jeg mener de 16" du har der er mer tidsriktige og passer bilen din bedre!
Margarus Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Kansje du skulle komme til meg og prøve mine alpina 15" med deksler ) hehe
Margarus Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Nop har aldri vert 17 på min e12 baserte 6serie og ikke skal det heller
TurboAlven Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 syns 16 er perfekt på E28 men 17 funker det og men pedi, hvor mye er bilen senka egenlig? står sikkert en eller annen vei langt tilbake men orker ikke lete
knut_olestad Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Nop har aldri vert 17 på min e12 sekser og ikke skal det heller Aldeles enig, E12 skal ha maks 16.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå