Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er og enig med alle andre men jeg syns den ser bra ut med 16" også! Men 17" og litt lavere i fronten er det perfekte i mine øyne, ellers et nydelig stykke arbei du har gjort på denne!

Det er litt rart, for bilen ser høyere ut foran med 17" enn 16" av en eller annen grunn. Spesiellt på bilder..

33ikcwwm73zhrygx070u.jpg

Her ser den ikke så høy ut foran, right?

Men ja, den burde vært en centimeter og 2 lavere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe å tenke på dette, de 17" sitter som et skudd.

16"erene er ikke mine engang, så nei, de skal ikke på.

Men det var så mange meninger om 16" vs 17", så jeg bare popper ut noen bilder til allmennheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og enig med alle andre men jeg syns den ser bra ut med 16" også! Men 17" og litt lavere i fronten er det perfekte i mine øyne, ellers et nydelig stykke arbei du har gjort på denne!

Det er litt rart, for bilen ser høyere ut foran med 17" enn 16" av en eller annen grunn. Spesiellt på bilder..

[ Bilde ]

Her ser den ikke så høy ut foran, right?

Men ja, den burde vært en centimeter og 2 lavere...

Det er akkurat det jeg tenker når jeg ser bildene, er nok noe med dekkdim på de 16" som må gjøre at det ser sånn ut.. Jeg er uansett 100% sikker på at gjør det rette med dette uansett når en ser på hva du har gjort med resten av bilen...;-)

PS. Jeg ville stemt for sort alpina dekor, jeg syns det passer best til fargene som er på bilen...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...