Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg stemmer for 16" D er mest optimalt på e28 etter min mening :) jeg mener de 16" du har der er mer tidsriktige og passer bilen din bedre!

Jeg tror Mjørgen er inne på noe her: 16" er mest tidsriktig, 17" er mest 2013-moderne.

Hvilke av de to man velger er i stor grad en smaksak.

Skrevet
Jeg stemmer for 16" D er mest optimalt på e28 etter min mening :) jeg mener de 16" du har der er mer tidsriktige og passer bilen din bedre!

Jeg tror Mjørgen er inne på noe her: 16" er mest tidsriktig, 17" er mest 2013-moderne.

Hvilke av de to man velger er i stor grad en smaksak.

felger er jo det minste problemet å bytte så er bare å ta det man liker selv :wink:

Skrevet

Fortsatt ingen svar fra BT? Synes det er dårlig av Petra å gi forestillinger om svar etter noen dager,og nå har det gått flere uker...(vet det har vært påske...)

Det er vel lov å sende en snill purremail nå kanskje?:)

Skrevet

Jeg kunne faktisk ha oppdatert her nå, men jeg har ikke hatt tid - da dette blir en "lengre" historie.

Jeg kan si såpass at jeg har vært i dialog med Petra på tirsdag, og at jeg satt i møte med Arne Bakkevik i 1,5 time i går. Det blir kanskje noe dialog i dag også, hvis Bakkevik gjør som han sa at han skulle.

Fredag kveld, etter at ungene er lagt, får jeg nok sette meg foran EDB-maskinen og oppdatere dere som er så greie og følger med her.

Beklager at jeg ikke har oppdatert, men føler at jeg må være grundig i oppdateringen, og det har jeg ikke hatt tid til.

Skrevet

Jeg mistenker en større bildeupdate som inkluderer både skilter og en E28 i ett og samme bilde. Muligens Pedi ikke vet dette enda, but i do ;)

Gleder meg til update Pedi, sinnsykt prosjekt vi snart burde få som sticky nå som det nærmer seg slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...