Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer for 16" D er mest optimalt på e28 etter min mening :) jeg mener de 16" du har der er mer tidsriktige og passer bilen din bedre!

Jeg tror Mjørgen er inne på noe her: 16" er mest tidsriktig, 17" er mest 2013-moderne.

Hvilke av de to man velger er i stor grad en smaksak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for 16" D er mest optimalt på e28 etter min mening :) jeg mener de 16" du har der er mer tidsriktige og passer bilen din bedre!

Jeg tror Mjørgen er inne på noe her: 16" er mest tidsriktig, 17" er mest 2013-moderne.

Hvilke av de to man velger er i stor grad en smaksak.

felger er jo det minste problemet å bytte så er bare å ta det man liker selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen svar fra BT? Synes det er dårlig av Petra å gi forestillinger om svar etter noen dager,og nå har det gått flere uker...(vet det har vært påske...)

Det er vel lov å sende en snill purremail nå kanskje?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk ha oppdatert her nå, men jeg har ikke hatt tid - da dette blir en "lengre" historie.

Jeg kan si såpass at jeg har vært i dialog med Petra på tirsdag, og at jeg satt i møte med Arne Bakkevik i 1,5 time i går. Det blir kanskje noe dialog i dag også, hvis Bakkevik gjør som han sa at han skulle.

Fredag kveld, etter at ungene er lagt, får jeg nok sette meg foran EDB-maskinen og oppdatere dere som er så greie og følger med her.

Beklager at jeg ikke har oppdatert, men føler at jeg må være grundig i oppdateringen, og det har jeg ikke hatt tid til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker en større bildeupdate som inkluderer både skilter og en E28 i ett og samme bilde. Muligens Pedi ikke vet dette enda, but i do ;)

Gleder meg til update Pedi, sinnsykt prosjekt vi snart burde få som sticky nå som det nærmer seg slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...