Mjørgen Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Nop har aldri vert 17 på min e12 sekser og ikke skal det heller Aldeles enig, E12 skal ha maks 16. Enig jeg og! Men e28 er jo nesten samme bilen
Der Barockengel Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg stemmer for 16" D er mest optimalt på e28 etter min mening jeg mener de 16" du har der er mer tidsriktige og passer bilen din bedre! Jeg tror Mjørgen er inne på noe her: 16" er mest tidsriktig, 17" er mest 2013-moderne. Hvilke av de to man velger er i stor grad en smaksak.
janerik171187 Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg stemmer for 16" D er mest optimalt på e28 etter min mening jeg mener de 16" du har der er mer tidsriktige og passer bilen din bedre! Jeg tror Mjørgen er inne på noe her: 16" er mest tidsriktig, 17" er mest 2013-moderne. Hvilke av de to man velger er i stor grad en smaksak. felger er jo det minste problemet å bytte så er bare å ta det man liker selv
Jås Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Fortsatt ingen svar fra BT? Synes det er dårlig av Petra å gi forestillinger om svar etter noen dager,og nå har det gått flere uker...(vet det har vært påske...) Det er vel lov å sende en snill purremail nå kanskje?
Margarus Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Ja nå må det purres. Det er biltreff som skal rekkes og snart!
Pedi Skrevet April 4, 2013 Forfatter Skrevet April 4, 2013 Jeg kunne faktisk ha oppdatert her nå, men jeg har ikke hatt tid - da dette blir en "lengre" historie. Jeg kan si såpass at jeg har vært i dialog med Petra på tirsdag, og at jeg satt i møte med Arne Bakkevik i 1,5 time i går. Det blir kanskje noe dialog i dag også, hvis Bakkevik gjør som han sa at han skulle. Fredag kveld, etter at ungene er lagt, får jeg nok sette meg foran EDB-maskinen og oppdatere dere som er så greie og følger med her. Beklager at jeg ikke har oppdatert, men føler at jeg må være grundig i oppdateringen, og det har jeg ikke hatt tid til.
Hardtop Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Har du tenkt å påføre oss høyt blodtrykk alle mann??? Hva skal vi gjøre frem til fredag kveld da?
joachim sørlie Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Håper for guds skyld det er en god dialog på det her!
BilBruker Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Jeg mistenker en større bildeupdate som inkluderer både skilter og en E28 i ett og samme bilde. Muligens Pedi ikke vet dette enda, but i do Gleder meg til update Pedi, sinnsykt prosjekt vi snart burde få som sticky nå som det nærmer seg slutt.
S. Gunstad Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Seriøst anstrengende å holde trommevirvelen gående helt til fredag kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå