hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Hei Pedi! Takk for sist ved Jærhagen. De Alpina gullstripene er bare helt gull til din bil. Kunne ikke blitt bedre! Ja, ikke sant! Jeg er så fornøyd med de stripene, at nå folk sier at det ble bra - så samtykker jeg av hele mitt hjerte Beklager, men blå pærer og hengerfestet ødelegger bilen, selv om jeg forstår de praktiske hensyn, men denne burde ikke være trekkvogn.. :/ Ellers nydelig, og gratulerer med konfirmasjon! Hehe, no problemo. Pærene forsvinner snarest, de irriterer fettet av meg... Takk for de fine ord, bilen er bra den... Det viktigste er at bilen er en del av familien, og er med på viktige familiebilder! Ang konfirmasjon, det er jo ingen tvil om at bilen selvsagt måtte få være med i komfen den også. Her er gjengen min, pluss 3 katter og ei bikkje som ikke fikk være med på bildet. Jeg synes bunad er en flott festdrakt, så hva gjør mer stas på bilen min enn en haug av de jeg deler postkasse med kledd i bunad? Sorry hvis dette kjeder dere, men dette er en del av Pedi og E28 dette også [ Bilde ]
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Kjedelig? Ikke tale om, dette er jo ett sikkelig flott familie bilde Etter så mye tid å arbeid som er lagt i denne bilen så skulle det bare mangle at den tålmodige familie og bilen vises sammen
Jås Skrevet Mai 20, 2013 Skrevet Mai 20, 2013 Grattis med pokal igjen!! Flott familie! Muligens litt vanskelig å få med alle i e28'en?..
Pedi Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Kjedelig? Ikke tale om, dette er jo ett sikkelig flott familie bilde Etter så mye tid å arbeid som er lagt i denne bilen så skulle det bare mangle at den tålmodige familie og bilen vises sammen Sant nok, var derfor jeg ville dele det med dere... Grattis med pokal igjen!! Flott familie! Muligens litt vanskelig å få med alle i e28'en?.. Takk for det, skal jo ALDRI ha alle de med i bilen... Enkelt og greit Per Øivind kjøpte for morro skyld en Ebay fiskeøye-linse til iphonen sin, og tok noen bilder av bilen min/sin... Har bare lyst til å dele noen få av de her... Ble litt kule bilder, og som feks dette oppdaget jeg en luftblære i "A"en... Good, da får jeg fikse den Men det har vært vondt å fange effekten i lakken, her ser dere litt effekt i sollyset... Alpinafronten er jo aldri feil: Kult bilde... Har savnet et godt bilde av interiøret mitt, her kommer et par bra kupébilder: Liker ikke akkurat å være med på bilder, men dette visste jeg ikke om, og det var litt kul setting syns jeg... Beware of the white flash and fat curves.. Motorrom... Always in my dreams: Dette var et fett bilde syns jeg... The Evil Twins, head-to-head.... Dette var litt for morro skyld, please enjoy...
Hawkon88 Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Fish eye bilder av en sharknose kan vi jo like.. Litt av et smykke du har pedi. Alt er liksom rett..(bortsett fra blå blinklyspærer.. ) Er kaliperne blå orginalt?
Pedi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Flotte bilder av flotte biler takk for det Thunis... (BTW... Har ikke svart på mailen din ennå, men vi snakkes vel onsdag/torsdag uansett?) fine bilder tok bilder der sjøl her om dagen Grei nok plass der... Og det er jo riiiimelig nærme garasjen min Tøft med fish eye bildene Ja, ikke sant? Kan bli litt for mye av og til, for det er ikke lett å ta gode bilder med Fisheye linse. Men han tok en haug, og så sorterte vi ut de vi likte best etterpå... Og de ble ganske bra syns jeg... Men det er morro at du fortsatt henger med på tråden min, Arne... Fish eye bilder av en sharknose kan vi jo like.. Litt av et smykke du har pedi. Alt er liksom rett..(bortsett fra blå blinklyspærer.. ) Er kaliperne blå orginalt? Takk for det. Pærene skal bort, uten tvil. Kaliperene er ikke blå originalt. Tror ikke de er lakkert i noen farge i det hele tatt opprinnelig. Men "alle" skal jo ha svarte eller røde kalippere - så da måtte jeg jo ta blå. Blå som i BMWs farge, og blå som i Bilstein sin farge. Akkurat fargevalg på div understell kan diskuteres (og har blitt, mer enn mange ganger), men akkurat de blå kaliperene synes jeg kler bilen. Skulle jeg ha lakkert de om igjen, så hadde de blitt svarte, for å "forsvinne" litt...
norbakken Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Flotte bilder, igjen! Må si jeg får mer og mer sansen for lykteviskerne på E28, synes nesten det er noe som mangler på Per Øyvind sin... Kanskje jeg må vurdere å ettermontere det på min egen Er de koblet sammen med spylerne og viskerne på frontruta (i "langlysposisjon" på lysbryteren), eller på en egen knapp?
Pedi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Lyktepussere på E28 er en smakssak. Jeg foretrekker utvilsomt lyktepussere på E21/E23/E24/E28/E30. De gir bilen et mer eksklusivt preg, syns jeg. Alle er ikke enige i dette, men jeg har aldri vært i tvil for min del. Lyktepusserene er koplet i parallell med spylermotor til frontrute via eget relè.
FredrikE24 Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 E28n din er så nydelig! Skal ha E28 en dag! Liker de mye bedre enn E24 som jeg selv har! Gratulerer med pokal! Fortjent!
Pedi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 E28n din er så nydelig! Skal ha E28 en dag! Liker de mye bedre enn E24 som jeg selv har! Gratulerer med pokal! Fortjent! Takk for det, setter umåtelig pris på det! E24 er et fantastisk chassis, den siste E24 635CSi jeg hadde er den eneste bilen jeg noengang har angret på at jeg solgte... Jeg har vel vurdert å handle meg en B7S Turbo E24 en gang i fremtiden, men akkurat nå heller jeg mot å bygge et råskinn av en E9... E9 er jo lixom ur-6'eren... Og hvor rått hadde det ikke vært å bygget en unik E9? Det er ett av de få flotte BMW-chassis som det ikke er gjort "alt" med allerede... Dette var skikkelig gromt! tøffe bilder! Takk, Per Øivind skal ha credz for Fisheye-bildene - men jeg syns de ble kule selv... Spesiellt de av interiøret!
FredrikE24 Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 E9 hadde nok vært et relativt unikt prosjekt! Jeg liker alt som har med E9 å gjøre, en virkelig klassiker. Skikkelig sugetrimma E9 er relativt tøft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå