Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Pedi, denne bilen din har blitt helt perfekt. Ble virkelig en innertier med gull stripene. :applause:

Og så må jeg si meg meget fornøyd med at du beholder de hvite blinklysglassene. "Jeg skjønner virkelig ikke at ikke de andre ser at Orange glass blir helt feil."

Du fortjener virkelig de pokalene du har fått, regner med du sanker noen flere på de neste treffene også. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi, denne bilen din har blitt helt perfekt. Ble virkelig en innertier med gull stripene. :applause:

Og så må jeg si meg meget fornøyd med at du beholder de hvite blinklysglassene. "Jeg skjønner virkelig ikke at ikke de andre ser at Orange glass blir helt feil."

Du fortjener virkelig de pokalene du har fått, regner med du sanker noen flere på de neste treffene også. :mrgreen:

Tusen takk for de flotte ord, jeg setter utrolig pris på det.

Vil bare legge ut en liten bilde-teaser av hva som møtte meg i garasjen i dag:

apvdi5ghgp5y2mzbcnsc.jpg

dmzgps7j5g2nsgg5p1wm.jpg

Dette kan bli morro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns lyktepussere er fint, det ser mer eksklusivt ut og hører tidsepoken til. :)

Jeg liker best den typen som er på E24 og preface E23, de henger ovenfra og ned og har egen aksling til hver av lyktene istedet for en pr. lyktepar, men er kult uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulken er der heldigvis pga reservehjulsbrønn ja :)

Nice med rustfri eksos ja! Håper jeg får en mer "sint" lyd fra motoren nå - uten at det blir for mye bråk. Satser på å begynne montering i helga...

Ang lyktepusserene mine: personlig syns jeg de er dødsfete og kledelige ;) Ville ikke vært foruten, de "gjør" fronten litt mer til av hva den er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinduspusserene må være på ja.Passer perfekt på bilen.

Blir nok bra med den eksosen Pedi.Av de bilene jeghar hørt med rustfritt,blir det fin lyd.

Men har jo aldri hørt en Alpina med det da :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...