Pedi Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 virka ikke de bildene Huh? Virker som en drøm her...
Kvasi Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Den her karen hadde sittet som et skudd i bilen din http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31205813
Pedi Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Den her karen hadde sittet som et skudd i bilen dinhttp://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31205813 Hehe... Er nok litt for "ny" den for meg Heller mot gamle CV stroker og Celedstion AD-serien jeg... Det er DER jeg er. Men takk for tipset, det skal du ha...
Pedi Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Vel, nå sitter jeg Offshore på Statfjord B på jobb. Gikk litt fort i svingene - jeg sto i garasjen og hadde store planer i dag, og plutselig så ringte de og ville ha meg på jobb. Og 7-8 timer senere var jeg på jobb på plattformen.... Så nå er det iallefall minst 14 dager til neste update på bilen....
awt Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Statfjord B er en hyggelig plass det. Er der selv av og til. Er imponert over prosjektet ditt, pleier ikke å bry meg så veldig mye om "eldre" biler, men her må jeg inn å lese hver gang det skjer noe.
Kvasi Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Da er det isåfall Celestion som blir alternativet. Jeg har talt!
Pedi Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 Ferdig med taktrekket Pedi? Nope, vente på deg Har flere andre ting på tapetet, men venter på diverse pakker som IKKE er kommet ennå. Alltid noe noe smådill så mangle...
Pedi Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Ser jo ikkje så verst ut detta Ivar.. Godt nok til en gammel mann som meg iallefall, lappet sammen i en liten låve i Sveio... Er hjemom nå en ukes tid (reiser ut igjen onsdag), men har trua på at det er kommet deler til neste friperiode. Og da må jeg ta meg et par økter... Jeg hadde meg noen timer med vasking av deler og litt lakkering... Brrr... Er så kjedelig det, at jeg gadd ikke å ta bilder av det engang
Mjørgen Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Har du tengt og godkjenne denne ombygd på BT? Er d mulig og få d til?
Pedi Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Forhåndsgodkjenninga (søknaden) er i boks og innvilget den, så satser på at bilen er klar for visning til våren.... Faktisk så skrudde jeg ikke løs en eneste skrue før ombygginga var innvilget. BT brukte 6 mdr på å gi meg et skriftlig svar...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå