integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Eivind! Takk for tipset! Jeg hadde nok kommet frem til det selv, men hvem vet hvor mange timer jeg hadde stanget hodet i veggen før jeg kom dit hen? Dette var som jeg har sagt tidligere, en aldri så liten ting - men GOD DAMN så godt det var å se gnist i Paulsen-pluggen min!!! Nå står den med fri eksos og ingenting påkoblet, så den går jo som en rukke. Spiller ingen rolle... Motoren starter, har oljetrykk og dynamoen lader. Alt bra!!!!!! \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ Det var gode greier Ivar, veit hvordan det er når man ser seg blind på tinga. Men det blir fort glemt når tinga fungerer etterpå
joachim sørlie Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 gratulerer!! sykt deilig sikkert? made my day!!
Pedi Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 Takk alle sammen. Det er helt fantastisk. Det typiske nå er jo at jeg reiser på jobb i morgen, så jeg får jo ikke montert den "ferdig" før jeg reiser. Men samme det, nå går den jo!!! En kveld og 2 nå, så faller mange brikker på plass!!! Lakk utvendig hadde jo vært morro også nå...
Pedi Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 nesten så man blir litt rørt +1, hehe... Det beste er jo at den startet umiddelbart.... Deilig....
terminator Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 kjekt det blei oppstart før du måtte reise syntes jeg såg at felgene var kommet på framme, bak også ??
Pedi Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 kjekt det blei oppstart før du måtte reise syntes jeg såg at felgene var kommet på framme, bak også ?? Har prøvemontert de ja, foran var smertefritt - bak ikke helt... Men har brukt så mye tenking på motorgreiene nå, at jeg har ikke klart å samle tankene på annet... Men fine er de, på bilen... Ingen tvil. Bilder kommer etterhvert
fizn Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Hadde vært fint å fått bilen i lakkboksen i løpet av morgendagen, men offshore turen hadde vell blitt dratt i sirup da. Komme hjem til nylakka bil hadde vært fint.
Morty999 Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Takk alle sammen. Det er helt fantastisk.Det typiske nå er jo at jeg reiser på jobb i morgen, så jeg får jo ikke montert den "ferdig" før jeg reiser. Men samme det, nå går den jo!!! En kveld og 2 nå, så faller mange brikker på plass!!! Lakk utvendig hadde jo vært morro også nå... husk att vintern ikke er over ennå kjedelig å ha ferdig bil ståendes å vente på snøen og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå