Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Eivind!

Takk for tipset! Jeg hadde nok kommet frem til det selv, men hvem vet hvor mange timer jeg hadde stanget hodet i veggen før jeg kom dit hen? Dette var som jeg har sagt tidligere, en aldri så liten ting - men GOD DAMN så godt det var å se gnist i Paulsen-pluggen min!!! Nå står den med fri eksos og ingenting påkoblet, så den går jo som en rukke. Spiller ingen rolle... Motoren starter, har oljetrykk og dynamoen lader. Alt bra!!!!!!

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ :beer::beer::beer::beer::bounce::bounce::bmw:

Det var gode greier Ivar, veit hvordan det er når man ser seg blind på tinga. Men det blir fort glemt når tinga fungerer etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Det er helt fantastisk.

Det typiske nå er jo at jeg reiser på jobb i morgen, så jeg får jo ikke montert den "ferdig" før jeg reiser. Men samme det, nå går den jo!!! En kveld og 2 nå, så faller mange brikker på plass!!!

Lakk utvendig hadde jo vært morro også nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt det blei oppstart før du måtte reise :) syntes jeg såg at felgene var kommet på framme, bak også ??

Har prøvemontert de ja, foran var smertefritt - bak ikke helt... Men har brukt så mye tenking på motorgreiene nå, at jeg har ikke klart å samle tankene på annet...

Men fine er de, på bilen... Ingen tvil. Bilder kommer etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen. Det er helt fantastisk.

Det typiske nå er jo at jeg reiser på jobb i morgen, så jeg får jo ikke montert den "ferdig" før jeg reiser. Men samme det, nå går den jo!!! En kveld og 2 nå, så faller mange brikker på plass!!!

Lakk utvendig hadde jo vært morro også nå...

husk att vintern ikke er over ennå :D kjedelig å ha ferdig bil ståendes å vente på snøen og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...