Gå til innhold

BMW323i E21


Pal Ostgard
 Share

Anbefalte innlegg

Bare du ikke velger marrakesh så er jeg fornøyd:-) sepang er en flott farge det også,

Har et småhåp om å kunne presentere min E21 som første her inne med marrakesh men det er nok lenge til :D

Du beholder karroseriet orginalt? Kun senk og bbs?

Har tenkt på¨marrakesh jeg også men er Sepang som er mest aktuell for meg tror jeg.

Blir senk,bbs og Kamei front ellers orginal ja. Blir svarte lister også da siden chromen ikke er strøken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål, lakker den Sepang, så blir du med på min og Pedi sin photoshoot i fremtiden... :-) Og jeg kjeder meg heller ikke med tråden din, bare så det er sagt!

Hehe,ja det kunne vært moro. Håper på å dra på treff i fremtiden så da hadde det jo vært moro å fått til noe sånt. :D

Ellers er det jo moro å høre at folk følger med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer iallefall ikke på Sepang... ;)

Bilen din ser ihvertfall veldig fin ut på bildene. Lurer litt på om jeg skal herme etter deg og lakke listene svart blank også.. Etter at du nevnte det i tråden din har jeg lagt merke til at mange av litt nyere BMW som har vært innom på jobben har det også. Skal du ha låselistene til front og bakruta svart blank også? Selve pakningen er jo på en måte svart matt liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låselistene mine er lakkerte svart blank. Gummien er desverre matt, men slik er det jo bare. Alle slick-lister osv på dørene er også matt gummifarge, går fint det.

Alle har vært skeptiske til blank, men sattan for en tilbakemld jeg har fått av de som har sett bilen live... Positivt...

Pål=hermetut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...