Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

status i en 1-serie? LOL, da har du misforstått.. da viser du bare at du ønsker å vere rik, men ikke klarer det.

7-serie derimot, da kan man begynne å snakke om "status"

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ganske statussymbol å ha 1-serie ja, ser mange unge gutter og jenter her i byen som kjører rundt i 1-serie, som de enten har kjøpt selv eller fått av foreldrene. Og de har absolutt ingen peiling på bil virker det som..

Skrevet
Mer status i en 1-serie enn en Renault Clio.

det er det ja, men status begynner vel ikke før på 1 mill.?

Nja.... Kunne du tenkt deg en Opel Commodore i stedet for 745? Eller kanskje en Mazda 929 HT Coupe er tingen? Du kan like godt bare innrømme det med en gang. En av årsakene til at du kjører BMW er status.

Skrevet
Mer status i en 1-serie enn en Renault Clio.

det er det ja, men status begynner vel ikke før på 1 mill.?

Nja.... Kunne du tenkt deg en Opel Commodore i stedet for 745? Eller kanskje en Mazda 929 HT Coupe er tingen? Du kan like godt bare innrømme det med en gang. En av årsakene til at du kjører BMW er status.

det er det ikke, OVERHODET ikke.. :) jeg er ute etter SJEL i en bil, gir totalt f... i status.. kan fint kjøre en lada i bra stand for å si det slik..

Skrevet

Haha! Omtrent som å se meg når jeg skal på jobb om morgenen! Jeg har fått mange spørsmål om det ikke er litt vel mye med 265HK på framhjula!

Skrevet

hehe... har gjot det samme selv en gang når jeg ble stående fast og var alene... men uten den kræsje i veggen delen fordi jeg ikke klarer å sette meg inn i bilen =P haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...