NBCustom Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 status i en 1-serie? LOL, da har du misforstått.. da viser du bare at du ønsker å vere rik, men ikke klarer det. 7-serie derimot, da kan man begynne å snakke om "status" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Mer status i en 1-serie enn en Renault Clio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Ganske statussymbol å ha 1-serie ja, ser mange unge gutter og jenter her i byen som kjører rundt i 1-serie, som de enten har kjøpt selv eller fått av foreldrene. Og de har absolutt ingen peiling på bil virker det som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 7 er status ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 HAHAHAHAHAHAHA er det muuuuulig liksom! er det rart vi syntes kvinnfolk ikke burde være i nærheten av en bil Det kjetting bilde var epic det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Mer status i en 1-serie enn en Renault Clio. det er det ja, men status begynner vel ikke før på 1 mill.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Hahaha, noe av det bedre jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Mer status i en 1-serie enn en Renault Clio. det er det ja, men status begynner vel ikke før på 1 mill.? Nja.... Kunne du tenkt deg en Opel Commodore i stedet for 745? Eller kanskje en Mazda 929 HT Coupe er tingen? Du kan like godt bare innrømme det med en gang. En av årsakene til at du kjører BMW er status. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Mer status i en 1-serie enn en Renault Clio. det er det ja, men status begynner vel ikke før på 1 mill.? Nja.... Kunne du tenkt deg en Opel Commodore i stedet for 745? Eller kanskje en Mazda 929 HT Coupe er tingen? Du kan like godt bare innrømme det med en gang. En av årsakene til at du kjører BMW er status. det er det ikke, OVERHODET ikke.. jeg er ute etter SJEL i en bil, gir totalt f... i status.. kan fint kjøre en lada i bra stand for å si det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Styrekjetting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 kjedelig med 4 hjuls sladd når man bare vill har sladd bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Haha! Omtrent som å se meg når jeg skal på jobb om morgenen! Jeg har fått mange spørsmål om det ikke er litt vel mye med 265HK på framhjula! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Hahahahha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 hehe... har gjot det samme selv en gang når jeg ble stående fast og var alene... men uten den kræsje i veggen delen fordi jeg ikke klarer å sette meg inn i bilen =P haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå