Toastjern Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Ganske statussymbol å ha 1-serie ja, ser mange unge gutter og jenter her i byen som kjører rundt i 1-serie, som de enten har kjøpt selv eller fått av foreldrene. Og de har absolutt ingen peiling på bil virker det som.. Du finner sånne her i området også.. Den kvalmeste av dem alle bor her hvor jeg bor.. Fått E91 320d av foreldra sine, rett og slett fordi han ville ha den fineste bilen her :s og kan si at han har ikke betalt en 10'er av den bilen sjøl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 status i en 1-serie? LOL, da har du misforstått.. da viser du bare at du ønsker å vere rik, men ikke klarer det.7-serie derimot, da kan man begynne å snakke om "status" I like u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 status i en 1-serie? LOL, da har du misforstått.. da viser du bare at du ønsker å vere rik, men ikke klarer det.7-serie derimot, da kan man begynne å snakke om "status" I like u +1 på den!! Ingenting er som en skikkelig 7 serie, med så mye ekstrautstyr, at du blir like overasket hver dag du kjører over nye ting.. Angrer den dag idag på at jeg ble overtalt til å la være å kjøpe så stor bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 ja...er deilig med masse rart utstyr...slik som el-justerbar sidestøtte..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 Ingenting er som en skikkelig 7 serie, med så mye ekstrautstyr, at du blir like overasket hver dag du kjører over nye ting.. Oi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Desember 21, 2010 Share Skrevet Desember 21, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=lCJu2102 ... re=related Har ikke noe med BMW å gjøre... men EPIC FAIL, JA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Inni heeeelvete skjera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 hahahahahahahahahah, å fy som jeg ler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Haha! Omtrent som å se meg når jeg skal på jobb om morgenen! Jeg har fått mange spørsmål om det ikke er litt vel mye med 265HK på framhjula! Har du kjøpt gamle bilen til Tom Erik? Dvs den som gikk i trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Det stemmer ja! Var vel ikke morsomst for han å selge å selge den, men den er i allefall i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Det stemmer ja! Var vel ikke morsomst for han å selge å selge den, men den er i allefall i gode hender Kult, når kommer det en tråd på bilen din da? Blir morsom bil å se på bane til sommern det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 23, 2010 Share Skrevet Desember 23, 2010 Jeg må nok få smellt opp en tråd om bilen snart ja:) Får ta det i romjula! Jeg gleder meg utrolig til det er bart på veiene igjen, så jeg kan få kjørt bilen litt ordentlig. Banekjøringen gleder jeg meg også utrolig mye til! Det vil jeg tro du gjør også med den nye banebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå