Gå til innhold

Din "Guilty Pleasure"?

ullsokken
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Guilty pleasure? - at jeg tenker på ei annen ei, mens jeg har sex med kjærringa?? Teller det?

Neida, den var stygg. Bruker den når det motsatte kjønn slenger ut at mannfolk ikke kan gjøre to ting samtidig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det kan kalles guilty pleasure,men i en alder av 31 år,hender det stadig jeg sniker meg opp på "gutterommet" mitt med et par kalde pils for å spille playstation istedenfor å være sammen med familien... :P

Jeg har også begynt å vurdere den nye Mondeoen med diesel?!?! som familiebil,da de både ser bra ut og er helt ålreite å kjøre,trass fwd. (denne var vel den egentlige guilty pleasuren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel mange tror jeg :P Liker å synge både backstreet boys, britney spears og jason derulo i bilen høyt, mens jeg later som jeg snakker i handsfree'n så folk ikke ser at jeg synger :P Ellers blir jeg bare mer og mer glad i miljøvennlige tiltak, og syns automatgir har blitt akseptabelt og godt å kjøre med på enkelte biler. Jeg kunne godt tenkt å ha hatt en Granada som rånebil, så jeg kunne drukket meg full i baksetet og dratt på bygdefest som jeg gjorde når jeg var 17. Jeg har i en alder av 23 begynt å snuse, men sier til meg selv at det bare er for en periode. Volvo har plutselig blitt fine biler, og jeg liker å ha på meg felleskjøpet skjorta mi selv om jeg har gått 3 år på BI.

Ble dette for flaut kan jeg skylde på at innlegget er skrevet i snusrus :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, men det er faktisk mulig.... [-X

http://www.axis-of-aevil.net/archives/i ... ilpipe.jpg

Haha, den der er klassiker :lol:

Lurer på hva han tenkte med når han ville bli tatt bilde av...

Kongetråd, er ikke mange steder man kombinerer tidenes grombil (Granada), Backstreet Boys, dameundertøy og diesel...

Selv har jeg ingen slike "Guilty Pleasure", da jeg er stolt av å like Pet Shop Boys, Modern Talking og Opel Manta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å være med dama i stallen, teller det? Kan ikke si jeg gjør stort der, holder henne bare med selskap, men likevell, hest..

Vurderte også en stund Golf 4 med TDI motor, off..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...