Gå til innhold

Min BMW 130i Performance (Masse nytt + Nürburgring trackday S.19)


-Martin-
 Share

Anbefalte innlegg

Gå for sølv. Er selv i kontakt med VMR for pris på V715 nå, men de hadde visst bare 1 sett igjen i Gunmetal, men får høre om jeg får tak i noe annet sted :) Mulig vi kan kjøpe felger sammen for å spare litt på frakten (er uansett dyrt nok å sende som det er, tror det er snakk om 2000 kroner for 4 hjul).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk derimot montert den nye Sportsantennen jeg bestillte på Fredag!

Gammel pisk

7ng6qz1hss00rh3po7xt.jpg

Så du hadde kortere enn original allerede, ja. (Kan hende vi har diskutert det før) Det er den antenna jeg har nå. Jeg er så gammeldags at jeg ikke har vendt meg til buttplug'ene ennå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd jeg ikke finner noen bilder av disse felgene i gunmetal på blå 1-er, tror ikke de forsvinner fullt så fort da... !?

Jeg er generelt skeptisk til annet en sølv på felger, men jeg tror gunmetal kan bli knall på din bil. Etter det jeg kan se, er ikke gunmetal så mørk. Og når bilen din ikke er veldig mørk heller, så tror jeg det kan bli fint.

Her er en utrolig kjapp photoshopping med 19" gunmetal.

bcelodj7x43r3z8q48o1.jpg

Hvis du klarer å se bort fra feil lysvinkel, størrelser osv., og konsentrere deg om fargen, så synes jeg det blir veldig bra!

Prikken over i'en (og noe skikkelig unikt) ville vært å få lakkert nyrene i gunmetal også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Martin.. detta er ikke greit.. hvordan kan du IKKE ha fortalt meg om tråden din.. jeg synes gun metal passer best forresten. også blir de ikke like stygge når de blir møkkete.

skal bli gøy å se denne på bane treff å ringen gitt :) driver også å klekker noen planer for å holde følge med deg ;)

men det får vi ta en annen gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På Lørdag var det tid for sommerhjul på kørja!

Det er vel ikke så mange som har sett bilde av bilen med vinterhjul engang, så dette blir vel ikke akkurat noen stor forvandling...

For meg derimot så var det HERLIG å slippe å høre på piggdekk støy og ha dårlig grep pga. myke vinterhjul...!

Sommerfelgene var ikke vasket før bortlagring ifjord så det trengtes en grundig skrubb!

IMG_0197.jpg

Felgene fikk smake følgende...

Vask: Sonax Felgrens, VP OrangePrewash, Vikan Felgbørste, SV Wheel Brush.

Behandling: SV CleanerFluid og 2 lag med Autobahn.

Nok å bryne seg på...

IMG_0198.jpg

IMG_0199.jpg

IMG_0203.jpg

IMG_0205.jpg

IMG_0206.jpg

IMG_0201.jpg

IMG_0202.jpg

IMG_0204.jpg

IMG_0209.jpg

IMG_0212.jpg

IMG_0211.jpg

Hadde planer om å gå over hjulbrønnene ganske grundig, men selvfølgelig så hadde kjærringa funnet ut at vi hadde viktigere ting i å gjøre, så da ble det et rent hjulbytte!

Ganske gromme disse Performance bremsene!

IMG_0214.jpg

En møkkete bil med nyvoksede, men møkkete sommerhjull...

IMG_0215.jpg

Kommer med noen ordentlige bilder til helgen når det har tørket opp litt rundt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...