Gå til innhold

Min BMW 130i Performance (Masse nytt + Nürburgring trackday S.19)

-Martin-
 Share

Anbefalte innlegg

Supert, da blr det nok et forsøk på det samme selv etter hvert..;)

Hvor kjøpte du folien din fra?

Ikke 1èr, men man ser hvordan det blir hvertfall:

P1010365.JPG

"Kjøpte" folien av min onkel som driver med foliering av diverse. Vet det finnes mett med steder de selger 3M Di-Noc Carbon folie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har lest gjennom tråden din no og bilen din er helt nydelig. Men for all del, ikke begynn å kle eksteriørdeler med den fake "karbonen". I mine øyne ser det forferdelig ut. Kan se på milevis avstand at det er fake pga den matte finishen. Denne bilen fortjener helt klart ekte karbon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankegangen din og er forsåvidt enig. Men 3M foilien ser ikke så "fake" ut som man skulle tro. Tanken er jo at den skal ligne på carbonduk/stoff... Hvis noe skal gjøres med diffusoren så blir den lakkert helt sort, slik at det matcher med dekslene på B-stolpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ligner litt på ustøpt karbonduk, men fortsatt litt mer matt enn karbonrullene. Men hvem kjører rundt med ustøpt karbon på bilene sine egentlig? Og diffuser i ekte karbon koster ikke mye. Jeg har akkurat handlet meg 1 serie og kjøpt mye karbondeler til den. I ekte karbon selvfølgelig. Og det er ikke dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Nå har endelig våren kommet som julekvelden på kjerringa, det betyr at det skjer litt her igjen!

af.jpg

På søndag (18.03.12) så reiser jeg til Nürburgring sammen med Fredrik ("papperboy") for å delta på "Destination Nürburgring" sin trackday.

Den går over to dager (20.03-21.03), Ekstra artig er det at vi får kjøre hele VLN sløyfa, dvs. både GP-banen og Nordsløyfa.

I den forbindelse så har jeg gjort noen forberedelser (Beklager elendige Iphonebilder).

nvnd6in8khqy7fx7qbb8.jpg

Fremre stabilisatorstag er byttet ut med OEM E93 M3 stag.

3owgb8s5xy1y3l1pju1s.jpg

Bakre stabilisatorstag er byttet ut med OEM E82 1M stag. Det var ganske stor forskjell på ny og gammel...

s0p6lwl06r06ee81il01.jpg

Satt på EBC Redstuff bremseklosser rund baut.

634logev1cwjwbygwfes.jpg

bcyeqqrkthd8gpxgpu31.jpg

Ny Castrol TWS Motorsportolje.

_full_castrol%20edge%2010w60.jpg

Og selvfølgelig satt på de nyvoksede sommerhjulene!

veu2vcc5gz76nyzp1c26.jpg

j6n4pu2hwhva88hxebd1.jpg

Så da skulle det meste være klart for en fantastisk tur med finfint vær!

wamvr28dwi97v9i9s1g5.png

Nå sitter jeg egentlig bare å teller minutter frem til Søndag.

Det kommer selvfølgelig et fyldig reisebrev etter turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...