robbern Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Supert, da blr det nok et forsøk på det samme selv etter hvert.. Hvor kjøpte du folien din fra? Ikke 1èr, men man ser hvordan det blir hvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Min stod vel parkert der i 3-4 dager. Den er faktisk så orange ja, er litt mer rød i skyggen og veldig orange i sola/lys. Men jeg digger den bilen din, elsker fronten og sideskjørta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Supert, da blr det nok et forsøk på det samme selv etter hvert..Hvor kjøpte du folien din fra? Ikke 1èr, men man ser hvordan det blir hvertfall: "Kjøpte" folien av min onkel som driver med foliering av diverse. Vet det finnes mett med steder de selger 3M Di-Noc Carbon folie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Prøvd ebay? Viss ikke er det bare å google.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 du ser vel her at det blir konge fett med carbon folie på diffusoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Det blir nok helg king kong! Men hvis jeg venter noen mnd. så glemmer sikkert onkel at jeg har fått folien gratis, så da kan jeg tigge om litt mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hei! Den bilen der var jeg sugen på når den lå ute også! Kjørte noen runder på bmw-treffet, klokket 1.53.9 med KW V3 å Toyo R888 dekk! Digger den bilen din, rett å slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet November 8, 2011 Forfatter Share Skrevet November 8, 2011 Takk for pene ord! 1.53.9 er jo vanvittig bra med en 118d !! Håper et KW-understell kan redusere rundetidene mine litt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Har lest gjennom tråden din no og bilen din er helt nydelig. Men for all del, ikke begynn å kle eksteriørdeler med den fake "karbonen". I mine øyne ser det forferdelig ut. Kan se på milevis avstand at det er fake pga den matte finishen. Denne bilen fortjener helt klart ekte karbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Skjønner tankegangen din og er forsåvidt enig. Men 3M foilien ser ikke så "fake" ut som man skulle tro. Tanken er jo at den skal ligne på carbonduk/stoff... Hvis noe skal gjøres med diffusoren så blir den lakkert helt sort, slik at det matcher med dekslene på B-stolpene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Ja, den ligner litt på ustøpt karbonduk, men fortsatt litt mer matt enn karbonrullene. Men hvem kjører rundt med ustøpt karbon på bilene sine egentlig? Og diffuser i ekte karbon koster ikke mye. Jeg har akkurat handlet meg 1 serie og kjøpt mye karbondeler til den. I ekte karbon selvfølgelig. Og det er ikke dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Blir nok ikke noe mer "stæsj" på denne tralla nå, kun bruk og vedlikehold... Har du laget tråd om 1-ern din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Da kommer det noen bilder som jeg tok noen uker tilbake Denne gangen var det jeg som fant deg...! Desverre ræva Iphone-bilde da jeg hadde dårlig tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Blir nok ikke noe mer "stæsj" på denne tralla nå, kun bruk og vedlikehold... Har du laget tråd om 1-ern din eller? Nei, jeg har ikke fått den ennå. Får den ikke før i neste uke, men har laget denne tråden som kan være grei å ha som en samle-tråd for oss med 1 serie. viewtopic.php?f=1&t=212376 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Nå har endelig våren kommet som julekvelden på kjerringa, det betyr at det skjer litt her igjen! På søndag (18.03.12) så reiser jeg til Nürburgring sammen med Fredrik ("papperboy") for å delta på "Destination Nürburgring" sin trackday. Den går over to dager (20.03-21.03), Ekstra artig er det at vi får kjøre hele VLN sløyfa, dvs. både GP-banen og Nordsløyfa. I den forbindelse så har jeg gjort noen forberedelser (Beklager elendige Iphonebilder). Fremre stabilisatorstag er byttet ut med OEM E93 M3 stag. Bakre stabilisatorstag er byttet ut med OEM E82 1M stag. Det var ganske stor forskjell på ny og gammel... Satt på EBC Redstuff bremseklosser rund baut. Ny Castrol TWS Motorsportolje. Og selvfølgelig satt på de nyvoksede sommerhjulene! Så da skulle det meste være klart for en fantastisk tur med finfint vær! Nå sitter jeg egentlig bare å teller minutter frem til Søndag. Det kommer selvfølgelig et fyldig reisebrev etter turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå