largund Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Les min forrige post. Om det skulle være noe som er uklart i det som står der kan jeg desverre ikke hjelpe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Fra tåkelys til truing med juling, jeeez! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Les min forrige post. Om det skulle være noe som er uklart i det som står der kan jeg desverre ikke hjelpe... Skjønner jo absolutt hva du mener, og de lovene der er jo ikke til å missforstå. Saken er vel at det individuelt er ulike synspunkter (på lovene), og at måten å løse "problemet" på kanskje ikke er fornuftig fremstilt hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 ha......ha.....fredrik! Oi dæven her snakker vi tøff boler med fantastisk selvbilde... Dama mi sitter et par meter bortenfor meg her, og lurte på hvorfor eg holdt på å le meg ihjæl, akkurat nå. Haha Oi, eg brøt "punktumet" mitt i denne tråden ...beklager, klarte ikkje styre meg Fredrik90. Er du født i 90, forresten? Kan ikke si annet enn at du er enkel å underholde Og nei, jeg er ikke boler har bare trening som en hobby! Men du ser sikkert litt av ironien i det "uhyrlig festlige" innlegget mitt, særlig tatt i betraktning av hvor useriøs vinkling denne tråden har tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 De skulle økt bøter for feil lysbruk til 10000kr og 3 mnd uten lappen hvis man blir tatt andre gangen... Enkelt og greit.. Også er det sykt å lese om holdningen folk har til lover og regler her inne.. Sier ikke at jeg er feil fri for det er jeg ikke, men å reklamere at man gir "faen" i norske lover og regler er lite smart selv om det bare er for og tøffe seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 ha......ha.....fredrik! Oi dæven her snakker vi tøff boler med fantastisk selvbilde... Dama mi sitter et par meter bortenfor meg her, og lurte på hvorfor eg holdt på å le meg ihjæl, akkurat nå. Haha Oi, eg brøt "punktumet" mitt i denne tråden ...beklager, klarte ikkje styre meg Fredrik90. Er du født i 90, forresten? Kan ikke si annet enn at du er enkel å underholde Og nei, jeg er ikke boler har bare trening som en hobby! Men du ser sikkert litt av ironien i det "uhyrlig festlige" innlegget mitt, særlig tatt i betraktning av hvor useriøs vinkling denne tråden har tatt Hehe Ja eg er ein humoristisk fyr som liker ein god latter. Takk for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Skal jeg være erlig har jeg aldri vært i noen situasjon der jeg har hatt bruk for hverken tåkelysene fremme eller bak. Få ting irriterer meg mer enn å havne bak en tulling som tror han må bruke tåkebaklysene fordi det er litt tåke eller snø... Disse er forbeholdt kolonnekjøring over fjellet... Det samme gjelder vel egentlig tåkelysene fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Ha ha ha Her på Karmøy får du 50000kr i bot for og ikke bruke grøftelys Leste igjenom alt her nå og fikk kjeft av kjerringa for jeg holdt på og le meg ihjel Kjekt med litt humor en søndags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Ahhh den digge tråden om bruk av tåkelys. Denne diskusjonen har vel blitt tatt opp 100 ganger uten at man kom noe vei. Jeg håper bare virkelig at satsene økes med minimum 100% og purken tar så mange som mulig av disse tåkelysidiotene. Har blitt blendet flere ganger av folk som syntes det er så "tøft","kult" og "rått" ha på tåkelysene fordi bilen ser så skamfet ut o.l i mørket. Folkens, tenk på sikkerheten ikke hvordan bilen ser ut i mørket med tåkelysa på. Det er bullshitt at man ser mer med tåkelysa på, det er bare øynene deres som lurer hjernen deres til å tro at du faktisk ser mer. Feil lysbruk + skader/kollisjon = avkortning på forsikringen. God kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 rart at jeg ikke har problemer med "idiotene" med tåkelys/kjørelys samtidig.. nei, jeg bruker det ikke selv, men irriterer meg heller ikke så mye over de som gjør det..har viktigere ting i livet å irritere meg over, f.eks folks smale felger og lange fjærer. til idiotene som bryr seg så mye om hva andre gjør, skaff dere et liv, for det har dere åpenbart ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svartbekk Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Blir mer blenda av folk som kjører med sterke xenonlys enn folk som kjører med nærlys+grøftelys for å si det slik.. Jeg kjører personlig kun med grøftelys + nær/parklys uansett. Jeg har lært at man skal se bort ifra lysene når man møter biler, da får de andre som syter over at de blir blenda, også gjøre det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Nå har jeg lest alt her, ledd litt og vridd meg i irritasjon... Jeg må si det at jeg personlig er en av dem som bruker tåkelys OFTE. Og det finnes faktisk tider der det kan lønne seg og bruke nær og tåke. Sist forgje uke var jeg ute og kjørte, og da er jeg jævla glad jeg hadde klart og sette på tåkelyset sammen med nær, siden grøfta var veldig nær bilen med diverse lastebiler i motsatt kjørefelt (tullinger! ) Men jeg må også si at jeg sjeldent har problemer med folk som bruker tåke+nær, er det noe de vil gjøre, så la dem gjøre det? Det er da ikke så jævlig.. bare se BORT i fra lysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kjører per dags dato med hella rallye 3000 overalt på bilen. Alltid på. Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 rart at jeg ikke har problemer med "idiotene" med tåkelys/kjørelys samtidig.. nei, jeg bruker det ikke selv, men irriterer meg heller ikke så mye over de som gjør det..har viktigere ting i livet å irritere meg over, f.eks folks smale felger og lange fjærer.til idiotene som bryr seg så mye om hva andre gjør, skaff dere et liv, for det har dere åpenbart ikke.. Alt dreier seg ikke bare om deg heller her i livet. Dere må skjønne at dere av og til møter sjåfører som ikke har like bra syn og spesielt natt syn som dere selv har. Jo eldre man blir jo dårliger nattsyn får man, slik er det bare og det gjelder alle. Et 20-30 år gammelt frisk øye klarer å se mye bedre enn et par øyner som er 50-60 år eller øyner som kansje ikke er helt 100% friske... Er jo litt typisk norge dette da. Jeg gjøre hva jeg vill og driter i alle andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Kjører per dags dato med hella rallye 3000 overalt på bilen. Alltid på.Takk for meg. Word. Vurderer å sette på 100w xenonkit i tåkelysa og justere de litt mer oppover, bare for irritere folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå