SofaKingFresh Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Hvordan så karen ut? Vet om 1 der som ikke er stabil, og mistenker det er han..
kevin1982 Skrevet Januar 11, 2011 Skrevet Januar 11, 2011 Vi var 2 stk. som så dette, så ordene til testpiloten blir lite verdt i så tilfelle.Jeg har prøvd flere ganger i dag å få tak i eier å daglig leder i skien, regner med de ikke er alt for begeistret for slik negativ omtale. Pengene eller kompensasjon betyr ingenting, gir f.... i de småkronene der, men han fryktelig flinke grabben demmes bør få på pukkelen så det kjennes, skriftlig advarsel er et minimum, å jeg skal ha kopi av signert brev, om det skal bety noe som helst. Helst burde han pakket snippesken å forduftet..... til det beste for alle parter. Alt hadde vært greit om han hadde lagt seg flat å innrømmet sin skyld, men når han blir tatt med handa i kakeboksen å nekter, selv når vi er to som så det her..... Da er det opnet for kamp... Syns det er litt rart hvis dere ikke tok opp mobilen. da hadde dere hatt mye bedere bevis. + dere kan ta bilde av Km måleren når du parkerer den hos dem. jeg gjør det. pga jeg har opplevd dette selv. bare jeg måtte ringe på hjemme hos verkste mannen og spørre hva bilen min gjorde hjemme hos han
BMW-vet Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Hvordan så karen ut? Vet om 1 der som ikke er stabil, og mistenker det er han.. Velger å ikke henge ut mekanikeren, da blir det personlig, selv om det frister Regner med han ikke er så helt fornøyd med å bli ferska uansett.
BMW-vet Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Vi var 2 stk. som så dette, så ordene til testpiloten blir lite verdt i så tilfelle.Jeg har prøvd flere ganger i dag å få tak i eier å daglig leder i skien, regner med de ikke er alt for begeistret for slik negativ omtale. Pengene eller kompensasjon betyr ingenting, gir f.... i de småkronene der, men han fryktelig flinke grabben demmes bør få på pukkelen så det kjennes, skriftlig advarsel er et minimum, å jeg skal ha kopi av signert brev, om det skal bety noe som helst. Helst burde han pakket snippesken å forduftet..... til det beste for alle parter. Alt hadde vært greit om han hadde lagt seg flat å innrømmet sin skyld, men når han blir tatt med handa i kakeboksen å nekter, selv når vi er to som så det her..... Da er det opnet for kamp... Syns det er litt rart hvis dere ikke tok opp mobilen. da hadde dere hatt mye bedere bevis. + dere kan ta bilde av Km måleren når du parkerer den hos dem. jeg gjør det. pga jeg har opplevd dette selv. bare jeg måtte ringe på hjemme hos verkste mannen og spørre hva bilen min gjorde hjemme hos han Påstanden når det gjelder slike bilder kan man jo gjøre seg opp meninger om selv. Men at du fant bilen din hjemme hos mekanikeren..... det er jo motiv nok til å lage sak vil jeg påstå. Jeg kjenner fler som har fått bilene sine brukt av mekanikere, en av de hadde brukt bilen til en kamerat på sverigetur en helg, hadde barnesete å greier, så det var opplagt at det var planlagt. En annen så bilen sin kjøre rundt i byen en sein lørdagskveld, dette tok han opp med verkstedet på mandag, å da ble verkstedlederen ufin i munnen, å fikk trukket fortennene + tur på sykehus, bileieren endte opp med dom for vold. Det finnes utallige slike saker, jeg syns ikke vi som kunde trenger å finne oss i det, å velger å følge dette opp til jeg er fornøyd
BMW-vet Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Vel. Jeg har vært hos GS å snakket med de. Som håpet, ble det innrømmet å ha blitt kjørt på en slik måte som er i strid med retningslinjene til verkstedet. Det var motivet fra min side, få en innrømmelse, slik at jeg på en måte blir tatt alvorlig år jeg kommer å leverer en klage. Vi som er kunder har masse rettigheter, selv om verksteder å andre butkker prøver å valse over oss, for å spare ei krone eller to på reklamasjon. Ikke GS, men mange andre prøver seg her. Denne saken løste seg på beste vis, alt tyder på at GS i Skien tok dette alvorlig, å at de nå kommer til å skjerpe litt inn på rutiner. Noe som er veldig positivt sett fra min side. Jeg er godt fornøyd med resultatet. Til de som lurer, jeg var ikke ute etter å få igjen penger for dette, å derfor var det heller ikke noen del av oppgjøret. Men vi ble enige om en annen løsning, som jeg nok er mer fornøyd med.
Endre Hånde Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Bra at det løste seg! Tvilte ikke et sekund på at dette ville løse seg på beste måte for deg siden hovedkontor og daglig leder ble involvert. Maken til reale personer skal man lete lenge etter! Bare synd ugress i underavdelingene skal dra de ned i søla...
titansølv Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Godt at det ordnet seg. Var overasket da jeg leste innlegget. Selv om en av mekanikerne har lekt seg med kjøretøyet ditt, noe han absolutt ikke burde gjøre, har jeg inntrykk av at verkstedssjefen (Henrik) og de som jobber på delelageret er veldig greie karer og aldri ville akseptert slik behandling av en kundes bil hvis de var klar over at dette foregikk. Har forresten veldig gode erfaringer med Motortechnik (gs) i Skien. De har hjulpet meg med problemer som 8 andre verksteder ikke klarte å finne ut av deriblandt en BMW-forhandler. De virker til å være god på teknisk i tillegg til å være serviceinnstilt. Godt at du fikk løsningen du ønsket i din sak. Jeg vil sterkt anta GS i Skien er lite interessert i at en slik sak skal være et hett tema og gi dem dårlig publisitet.
2000Touring Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Til de som lurer, jeg var ikke ute etter å få igjen penger for dette, å derfor var det heller ikke noen del av oppgjøret. Men vi ble enige om en annen løsning, som jeg nok er mer fornøyd med. Fint at det ordnet seg, men hva slags løsning ble dere enige om som du er fornøyd med?
Ron Jeremy Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Godt at det ordnet seg. Var overasket da jeg leste innlegget. Selv om en av mekanikerne har lekt seg med kjøretøyet ditt, noe han absolutt ikke burde gjøre, har jeg inntrykk av at verkstedssjefen (Henrik) og de som jobber på delelageret er veldig greie karer og aldri ville akseptert slik behandling av en kundes bil hvis de var klar over at dette foregikk. Har forresten veldig gode erfaringer med Motortechnik (gs) i Skien. De har hjulpet meg med problemer som 8 andre verksteder ikke klarte å finne ut av deriblandt en BMW-forhandler. De virker til å være god på teknisk i tillegg til å være serviceinnstilt. Godt at du fikk løsningen du ønsket i din sak. Jeg vil sterkt anta GS i Skien er lite interessert i at en slik sak skal være et hett tema og gi dem dårlig publisitet. +1 Kjenner både Morten og henrik ifra 15 år tilbake, dengang de jobbet på gamle bilsalongen, så de kan BMW og er rimelig seriøse. At de har ryddet opp fortjener kreditt. Synd at det likevel skjer, håper du fikk til en ok greie for den kjedelige hendelsen.
Peak Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Flott at dere fikk en løsning på det, som er akseptabel fra din side.
BMW-vet Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Jeg regnet ikke med at det var aksept fra GS å ledelsen i skien, å leke med andres eiendom. Kjenner selv til fler av de som er hos GS i dag, fra Bilsalongen, fra jeg begynte å kjøre BMW, begynner å nærme seg 20 år siden, å regnet med det ordnet seg slik det har gjort. Men de fleste kjenner seg no igjen med kløe i høyrefoten bak rattet All honør til rask løsning, å ikke minst god løsning Håper fler benytter seg av sine rettigheter når de ikke er fornøyd med en vare eller tjeneste, uansett firma....
BMW-vet Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Til de som lurer, jeg var ikke ute etter å få igjen penger for dette, å derfor var det heller ikke noen del av oppgjøret. Men vi ble enige om en annen løsning, som jeg nok er mer fornøyd med. Fint at det ordnet seg, men hva slags løsning ble dere enige om som du er fornøyd med? Jeg ønsker ikke å utdype, men kan si daglig leder satte et fint plaster på såret
Rally Kalle Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 Til de som lurer, jeg var ikke ute etter å få igjen penger for dette, å derfor var det heller ikke noen del av oppgjøret. Men vi ble enige om en annen løsning, som jeg nok er mer fornøyd med. Fint at det ordnet seg, men hva slags løsning ble dere enige om som du er fornøyd med? Jeg ønsker ikke å utdype, men kan si daglig leder satte et fint plaster på såret +1
Robin L Skrevet Januar 12, 2011 Skrevet Januar 12, 2011 slenger inn litt skryt til gs bud her jeg da knall bra service, bra tips om gjengangere, forklaring hvordan ting er osv osv, dette gjelder både i butikken og over telefon. var også inne der med bilen en gang. var først på bmw her i byen, og de fant ut at det måtte være lmm, og den kostet 7k (ja, wtf?). så dro jeg til bud, og fikk svar på saken,og at det hvertfall ikke var den. skal utover med 740n på service før jeg tar den i bruk til våren. gleder meg
OLEZZ Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 Finner ikke større kompetanse innenfor bmw-delesalg rundt om i akershus / oslo enn hos gs oslo ihvertfall. De kan så mye mer om eldre bmw enn vanlige bmw forhandlere. thumbs up!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå