bmw cab Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Uff,er kjipt at sånt skjer.TRF er den eneste jeg veit om her på forumet som har peil på diesel motorer.
chipsenter1 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Nå har jeg vel gått gjennom det meste på bilen også satt på en annen turbo, men problemet er der enda,, har også merket att om jeg tex drar tung henger og har rundt 3000rpm med fult pådrag oppover tex en bakke så kan den også kutte, virker som den kutter ned på diesel siden forbruksmåleren går ned og kommer opp på max ca 0,6 når dette skjer, og når den kommer seg igjen ser man først att forbruket går opp så tar d litt tid før den drar igjen noen flere råd? Jepp Akkurat som min 530dat99 Da blir spørsmålet siden jeg nå har ny hjerne fra Stenshagen XX0000noen flere råd?0000XX Er så lei 530 nå at jeg snart ikke orken å se på den engang. Tom for ideer. På den lokale bensinstasjonen sier han ene nattvakten at hans Mondeo var på samme måte og at ALT var prøvd. Han byttet selv en temperatursensor og bilen ble helt bra. 530 motoren skal ha to termostater? Noen som vet hvor den andre sitter som ikke er i framkant av blokka? Tror jeg vil bytte den andre også! Temp sensorer da?? HJEEEELP HER TRENGS. du har termostat forran på egr og en vanlig termostat omtrent ved vanpumpa på blocka, har også hørt noe om noe sensor, men BMW er ikke min sterkeste side men hør med TRF har en god dialog med han ang min bil og utbedring av kjente feil og forbedringer av disse også kunne få mere efekt av BMW diesel, har en 320D som står for tur som antagelig blir forsøks kanin nå så blir det 530D,n efter det.
TRF Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Takker for tilliten! Må få til noe med den 320d din ja sender du meg originalt bosch delenummer på org dysene? Når det gjelder pedro sin bil så har jeg prata med han noen ganger.. Og jeg er litt tom for ideer selv, jeg mistenker at det er noe som har blitt oversett i startfasen av feilsøkinga..
chipsenter1 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 pp først ta en diagnose på den nå efter att jeg sjekket d meste, bare møkk når jeg står mitt i flytten og alt edc utstyr prog og kabler ligger i landskrona, skal få kjøpt meg org BMW verksted kabel og efterhvert, Har blitt bitt av BMW basillen, selv om VAG er det jeg virkelig kan;) http://www.dieselpumprepairs.com/#/edc- ... 4533525144 fant bare 2 forskjelige dyseholdere på mekonomen,BENEVNING: Dyseholder erstatter 0432191497 / 0432193697, kontroller bilen Bosch men efter litt sjekking fant jeg ut att d var 30 tal forskjelige dyser til e46 320d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå