thomaleo Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Autoslalåm: Dette er da en 1996 E36 M3 3,2 Sedan. autoslalom på gs treffet på bud 1 mai i fjor?? har film av da du kjører trur jeg x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 bilen min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Her er enda en som venter på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 HelgeB; UFYSEN flott M3 du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Januar 14, 2011 Share Skrevet Januar 14, 2011 Vinteren en altfor lang i Norge Men blir vel desto gøyere når våren kommer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Legger ut ett par bilder av min Wanna be Z4M, med Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 M5'n til Arild er vel grei nok. Men M535 klassifiserer vel ikke helt til en ekte M bil... http://www.bmwccn.no/nor/kapittel1/m/index.htm se her om du skulle være i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Her er min m5. Vasket og parkert inn i garasjen, kjenner det begynte å klø litt i fingra etter dagens oppstart første gang på 5 uker, batteriet måtte lades opp å greier. Ett spørsmål til dere som vinterlagrer bilene deres; Hvor ofte starter dere opp bilene i løpet av vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 M5'n til Arild er vel grei nok. Men M535 klassifiserer vel ikke helt til en ekte M bil... Ka e d så feila d da? Hadde d ikje vøre en M bil hadde den ikje hett M535!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alec Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Min står også og støver ned i garasjen dessverre , org E36 M3 Tar man av kabelpolene før vinterlagring så holder batteriet MYE lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Tar man av kabelpolene før vinterlagring så holder batteriet MYE lenger Du lagrer vel ikke bilen uten strøm til alarmen?? Er jo greit å få ett varsel så man rekker å hente balltreet PS : Deilig med rød e36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Her er enda en som venter på sommeren Ton det hvite i baklysa dine, så er det der en perfekt M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Her er enda en som venter på sommeren Ton det hvite i baklysa dine, så er det der en perfekt M5 hehe.. mange som ikke liker baklyktene mine ja =p bli nok skiftet en gang når jeg skal bytte alle lyktene til mørke, men det blir ikke før en bred front og hellakering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 autoslalom på gs treffet på bud 1 mai i fjor?? har film av da du kjører trur jeg x) Stemmer det. Med tanke på hvor elendig jeg kjørte, (Ihvertfall de første 2) så vet jeg ikke om jeg tørr se den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå