lynvingen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 ja var grei og montere ikke helt plug end play men nesten , dyp og fin lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 da har eg bestillt nye deler til bilen min nye m5 speil. hamann carbon leppe. og 18mm spacere front og bak lurer på og lakkere taket svart men er litt usikker, ellers begynner bilen og bli bra men får aldrig tid til og bruke bilen hehe har også kjøpt meg ny vinter og arbeidsbil toyota hiace 4wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 kjeda meg litt idag så tok noen nye bilder etter vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 fikk også m5 speila idag også har fått pris på lakkering av tak og panser så da får eg håpe at han som skal utføre jobben får tid snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Ser veldig fin ut E39'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2011 Ser veldig fin ut E39'n din! takk for det , skulle bare hat samme motor som du har i din så hadde vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Ser kjempe fin ut denne:D Vurdert ac schnitzer speil? Tror det hadde blitt knallbra på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Resultatet ble kjempefint med justerbart senkesett og de nye interiørlistene passet det sorte interiøret ditt bra. Hvordan syntes du Supersport sitt justerbare senkesett fungerer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Gjorde seg med litt mere senk Hvor kjøpte du de stoffmattene fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Ser kjempe fin ut denne:D Vurdert ac schnitzer speil?Tror det hadde blitt knallbra på denne! hei nå er dette litt seint siden eg har fått speila og ligger og venter på lakk Resultatet ble kjempefint med justerbart senkesett og de nye interiørlistene passet det sorte interiøret ditt bra. Hvordan syntes du Supersport sitt justerbare senkesett fungerer..? ja syns det fungerer ganske bra det eneste er at det tok knekken på topp lagrene på demperen ganske fort så det knaker litt nor eg svinger men det skal fikses snart Gjorde seg med litt mere senk Hvor kjøpte du de stoffmattene fra ? hei kjøpte di på ebay prisen husker eg ikke men det var ikke dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Ahh, så ikke posten du skreiv at du har fått m5 speil... Jaja, de er ikke dårligere ;D flott/perfekt 5er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 fikk på m5 speila og hamann leppe idag , og er klar for bmw dagene på rudskogen , lakkering ble dessvere ikke gjort da min lakkerer ikke får tid før om en uke kjipt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Mye finere uten leppa synes nå jeg da... Men speila er fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Så ifra når du drar hjemover da, så kan vi møtes en tur i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 det kan eg gjøre , tror du du kunne lagt ut bildene som kameraten din av bilen min på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå