Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 har jeg, både foran og bak. men får jo ikke lasta opp nene bilder her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 photobucket flickr etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Tss.. dere får ikke lastet det opp uansett. Neida, det hadde gjort seg om noen av dere hadde gidda. Edit, Se der ja. Sa jo at dere ikke fikk lastet opp. hehe. Photobucket er sperret her ombord, så jeg får ikke se noe uansett. Om du ikke sender på e-post vel og merke: ******* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 må jeg melde meg inn og masse slik der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 ok. kan maile jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Alternativ 3: Kjøp disse: http://www.ebay.com/itm/E38-BLACK-1-PC- ... 2eb87ac026 - Kast lyktene, behold listene under lyktene som fulgte med usikker på om dette går. vurderte nemmelig dette da jeg skulle facelifte bilen min. var en som skulle selge lignende lykter. og han sa listen under ikke var til og ta av men støpt fast i lykthuset. Di er ikke støpt fast i lyktehuset. Jeg vet, har hatt sånne lykter på 730'n jeg hadde før. Listene må kunne tas av, da di kan brukes på e38 fra 95 til 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 ok. men uansett syns jeg det er en dårlig gjennomført løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Tss.. dere får ikke lastet det opp uansett. Neida, det hadde gjort seg om noen av dere hadde gidda. Edit, Se der ja. Sa jo at dere ikke fikk lastet opp. hehe. Photobucket er sperret her ombord, så jeg får ikke se noe uansett. Om du ikke sender på e-post vel og merke: S.Hafsmo@Gmail.com mailet noen bilder jeg fant i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Mottatt! Takker og bukker! Edit: E34 ser jaggu ut som en dverg ved en E38. Er nødt til å bytte ut bilen min snart. Ser noe breiere ut enn E39 og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Det er ikke tilfeldigvis noen E38-kyndige her som bor i nærheten av Stavanger, og kunne tenkt seg til å se på en 750i for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 synes e38n føles mye bredere ut innvendig og enn e39n. den føles litt smal ut etter en stund med e38 kjør på hafsmo! kunnet tenkt meg en v12 under panseret selv jeg. skulle gjerne tatt en titt om den hadde vært i nærheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hadde jeg ikke vært på jobb, hadde jeg nok reist rett nedover og hentet den. Nå blir det dessverre vanskelig. Er visstnok stor pågang på selger, så at den fortsatt er der når jeg kommer hjem er vel heller usannsynlig. Har ikke så lyst til å kjøpe bil, og jeg vet ikke om en NAF kjøpstest er nok. Hadde man fått en kyndig herfra til å se på den, hadde det nok gått greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Hør med noen fra e31-gjengen, de fleste der er fra Stavanger-området, og de har også litt erfaring med V12. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Takker for tipset. Det er jo en nokså seriøs gjeng, så det måtte jo gå an. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hehe. for dem som ikke har instruksjonsbok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå