Keviiin93 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Hei! Har ett lite problem med turboen min, vet ikke hvor jeg skal begynne. Når bilen er kald slår turboen inn tidlig, men når den blir varm slår den inn senere. Forslag? Ingen ulyder fra turbo, ikke røyk eller noe olje. Turboen fungerer helt normalt når den får trykk. Men er en vesentlig forskjell fra den er kald til varm. M57 d30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 2002 530D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 (endret) Diagnose. Edit: vakuum lekkasje. Men se på første siden i denne tråden. Endret Juni 3, 2015 av Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Okei, takk:) Noen som driver med diagnose /vestfold/buskerud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Hørt så mange historier om folj som har sendt bileb sin på verkstee med turbo problemer, sol betaler gull og grønne skoger uten at det blir nor bedre. Noen som spesialliserer seg på bmw turbo diesel i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Beklager mye skrive feil i den siste der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurt85 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Hørt så mange historier om folj som har sendt bileb sin på verkstee med turbo problemer, sol betaler gull og grønne skoger uten at det blir nor bedre. Noen som spesialliserer seg på bmw turbo diesel i landet? Trf racing. Samme mann som startet denne tråden☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Det viktigste ved feil på bilen er å være sikker at man har funnet problemet. Og ikke bare skifte deler i hytt og pine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 God kveld. Har funnet en morken/sprukken slange som går fra en svart boks nede ved turboen som går langs oppover motoren og inn til innsuget. Den svarte boksen, er det "trykktegulator"? Henter ny slange i morgen. Skal også ha bilen på diagnose i morgen for å avdekke om det kan være Map eller lmm som har tatt kvelden. Dette er min første dieselturbo bil så er veldig noob på omerådet. Fant slangen da jeg byttet veivhus ventilasjon, som også så meget gammel og fæl ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Er det andre vakumslanger jeg burde sjekke ut som kan være årsaken til problemet her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Egentlig alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Hvor er alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Du må nå se. De er tynne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Haha, okei:) Neste spørsmål, finnes det billige og bra turboer? Ved turbo havari? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keviiin93 Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Fikk opp en feilmelding oå diagnose. Trykkregulering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå