Bayerfan Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 noen som vet hvor mye NM man skal bruke (moment) når man drar til dyseene på en 525tds (e 39 fra 97).Er snakk om dyser med nye kobber-ringer mot toppen... TIS sier 65nm på M51 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hei Har du vært borti "speedbuster" chip til e34 524td? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Speedbuster er vel en boks og ikke chip såvidt jeg vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 ja, stemmer..dette er en boks da.. Men noe kjennskap til den? ser der er 3 små skruer på siden, også står det overnfor hver skrue en bokstav I S T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 den fungerer vel jamnt over som alle andre bokser. Hvorfor gå for boks og ikke ordentlig chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Den fulgte med bilen, nå har eg ikke sjekket priser på chip men er absolutt rt alternativ. Tenkte skulle sjekke ut denne boksen først da. Tenkte da hive sette i den boksen(evnt chip), hive på litt større turbo og annet grenrør og montere intercooler fra en renault 19.. bare for å prøve litt.. Mtp elektrisk dieselpumpe, er det mer å hente med chip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 Er ofte mulig å hente litt mer med chip ja. Men husk at det er veldig svake topper på disse. Men dersom du har bokse liggende så er det sikkert bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 oki, har sett enkelte har ofte byttet ut radiator med større alu radiator f.eks. Er det av varmgang toppen oftest ryker på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2011 De tåler varmgang dårlig ja, videre så er de ikke glad i hardt kjør før motoren er gjennom varm. Også er den generelt bare dritt og kan fint sprekke selv om ingen av disse tingene skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 oki;) jaja..ser hvor godt det holder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 http://www.ecotune-scotland.co.uk/produ ... 4bhp_420nm Noen som har prøvd dette? TRF-Racing, du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 pm besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Noen her på forumet som har testet med ny down pipe kontra bare vanlig chip?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 hva mener du? jeg ha jo gjort dette uttallige ganger? men jeg er kanskje ikke habil siden jeg selger det? Det stod vel også beskrevet i pmen du fikk av meg? men det er flere på forumet som har fått trimmet bilen hos meg, om du søker litt så finner du nok folks erfaringer og meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Ikke misforstå meg, jeg vurderer veldig sterkt og kjøre ca 100 mil for og få gjort dette hos deg i sommer. Elverum? Men jeg må få lov og være nyssgjerrig på om noen her på forumet har gjort det og hva demmes erfaring er. Lærlingen min på jobb har og samme bil og vurderer også dette hos deg så muli du får en ekstra kunde etter jeg fortalte om det.. Men satt også pris på om du kunne svart på siste pm jeg sendt angående turbo:) Jeg kommer ikke til og bestille fra den linken som jeg la ut, kommer heller nedover til deg og tar steg 2 i stede for en service på biln hos bmw. Bytter det meste sjøl uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå