Gå til innhold

bmw 318i e90 2009 mod -første bil

skorsnes
 Share

Hva burde eg kjøpe til bilen?  

42 stemmer

1. 1. Hva burde eg kjøpe til bilen?

• Kjøpe 19"felger sort
      15
    • Bytte ut Nyrene til sort
      14
    • skifte skilt plater
      13

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
personlig liker jeg ikke svarte felger med "krom" kant, men hva med helsvarte felger som bbs ch i svart? de har en liiiten blank stripe rundt, og de er driitpene! ;)

Dem var feite 8)

veit ikkje om lommeboka rekker akkurat nå. hehe #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.. Hvordan er du fornøyd med motor? Nok krefter? Vurderer nemlig selv e90, og lurer på om jeg skal velge 318i eller 320i..

hadde en E90 318 som sjåførskolebil når jeg tok kjøretimer.

jeg syns den var noe lat, den hadde litt problemer med å kjøre igennom veikryss på 2.gir.

men så er jeg vant til E30 320i som er en mye letter bil og med 6 syl motor har den mer moment (kjører den for det meste i 3.gir ved lignende kjøring)

Grattis med tøff førstebil, er ikke mange som kan si at den første bil de har er en e90 :D

Var det 136hk eller 143hk modellen? Faren min har en 318i som jeg har lånt litt iblandt. Den største forskjellen jeg oppdaget i forhold til biler med liten sekser, var at den drar mye bedre på bunn.

Til trådstarter, pent og fornuftig valg av førstebil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil

.. Hvordan er du fornøyd med motor? Nok krefter? Vurderer nemlig selv e90, og lurer på om jeg skal velge 318i eller 320i..

hadde en E90 318 som sjåførskolebil når jeg tok kjøretimer.

jeg syns den var noe lat, den hadde litt problemer med å kjøre igennom veikryss på 2.gir.

men så er jeg vant til E30 320i som er en mye letter bil og med 6 syl motor har den mer moment (kjører den for det meste i 3.gir ved lignende kjøring)

Grattis med tøff førstebil, er ikke mange som kan si at den første bil de har er en e90 :D

Var det 136hk eller 143hk modellen? Faren min har en 318i som jeg har lånt litt iblandt. Den største forskjellen jeg oppdaget i forhold til biler med liten sekser, var at den drar mye bedre på bunn.

Til trådstarter, pent og fornuftig valg av førstebil. :)

De er 143hk modelen. ja er fornøgd. :) men lyst på nye felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...