Larsinnj Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Jøss! Det ble bedre enn jeg hadde ventet! Tøft at noen går litt mot strømmen iblant også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 Ja synes det ble bra. Kunne godt hatt litt lysere gråfarge da men... Tror denne kombinasjonen er bedre enn hvis jeg hadde tatt grå kant med røde eiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Blei tøffe banehjul det der! Sort kant tror ikke jeg hadde sett like bra ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Det hadde nokk blitt litt overkill ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Liker dette! Tøft med porsjekt der man får til mye ut av lite. Felgene gjorde seg på bilen, som dessuten er en nydelig bil. Hadde det ikke vært for bikkja, så hadde det blitt en slik z4 på oss å en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Enda ett sett som skal få overhaling i vinter. Da blir det disse og M5felgene. M5ene blir solgt etter oppussingen. Disse blir nok forhåpentligvis beholdt hvis de vil passe. 9.5x20 og 10.5x20 Style 132 replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 sladjan skrev:Nice! Hva klarlakk brukte du på de første m3 felgene da ? Hehe. All lakk som er bruker er spraybokser fra Biltema. Denne:http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Malin ... ringslakk/ Har du fått prøvd ut felger som er behandlet slik gjennom en vinter eller over tid. Holder lakken seg pen? Det hadde vert artig å sett hvordan felgene er nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 Felgene står på bilen som er på vinterlagring De andre har jeg ikke kommet noe videre med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Har endelig kommet igang med å få orden på noen felger jeg har liggende, MEN... Jeg pøser på med Duksola og holder på, men vil lakken slippe... Nope! Hvor lenge bør det stå på? Andre tips jeg bør prøve? Hatt på 2-3 runder. Har løsnet endel lakk, men langt fra alt. Når jeg spyler, renner det hvitt guggevann fra felgene. Det er ikke i nærheten av å løsne i flak, men kanskje guggevannet er lakk som blir tært bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Det er ikke pulverlakk på de felgene du holder på med nå da? Har vært borti felglakk som bare blir myk av malingsfjerneren, og må skrapes av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Tror ikke det. Er originale MB felger til en 210. Virker ikke som den blir myk heller. Sent from my LT18i using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Jeg fjernet nettop lakk fra noen Avantgarde MB felger. Brukte denne http://www.bema.no/?itemID=1374 Lakken koker etter få minutter, bare å tørke av med en fille, evt høytrykkspyle. Brukte den samme til å ta klarlakken av noen TSW felger. Meget effektiv. Kjøpte den på MEKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Finner den ikke på nettsiden til MEKK... hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Er sikkert andre som har Hycote om du ikke har mekk i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå