kenneth535 Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 hei har bare standard radio og kasset i bilen. men har en mk2 navi og dvd rom liggende kan jeg på noen måte montere dette ? ser at kontaktene passer ikke overens :s evt åsse3n gjør jeg dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 detter er MYE jobb. må inn med masse branketter baki. på motsatt sida av batteriet. må ha cdveksler, forsterker, gps modul, gps antenne og sikkert mye mer... så må det trekkes kabling frak til spilleren du har nå. men mk2 og dvd?? mkiv som har dvd. villet satt inn mkiv hvis jeg først skulle gjort det. da er det dvd til gpsn. og 16:9 skjerm. hør med gunnar her innpå, han gjorde dette i sin e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 SØK! Og ikke bare her, men på www.google.com også! Ligger FULT av informasjon om dette over alt på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth535 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 takk for svar dette er en skjerm med radio på siden og en dvd spiller som skal sitte baki... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth535 Skrevet Januar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2011 SØK!Og ikke bare her, men på http://www.google.com også! Ligger FULT av informasjon om dette over alt på nettet. noe problem med at jeg spør folk her eller ??? gjør vell sikkert ikke noe med et topic ang dette tema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Det er bedre med en stor og god tråd enn mange små mener nå jeg. Jeg har gjort dette, og det er litt arbeid. Her er en tråd som omhandler akkurat det samme i en e39, der finner du informasjon om hva du trenger og hva som er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå