Gå til innhold

Fredda's E92 325dA Cupè M-Sport

FreddaF
 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Mandag får jeg min første Bimmer og er helt i ekstase nå :D

Forelsket meg i denne med en gang så da var det bare å klinke til.

Jeg er ny på forumet og følte at jeg også måtte bidra med den nye bilen min :)

Bilen får jeg nå på mandag så jeg gleder med som en unge

litt info om bilen:

20" Breyton Race GTS felger i matt grå finish, 18" vinterhjul med piggfrie dekk, M-Sportspakke, El.justerbare seter m/minne på førerside, Navigasjon Professional, HiFi lydanlegg, Audio tilkobling (USB/AUX), Bi-Xenonlys, PDC parkeringssensorer foran og bak, Multifunksjons M-Sportsratt, Varmeseter, Koppholdere, Alu.paneler, Lyspakke, Shadowline sorte lister utvendig, Antrasitt taktrekk innvendig, Mørke ruter, Carbon detaljer grill/bakluke, KW V3 Justerbart understell ++ Påkostet ca kr 80.000,- med hjul, understell, etc.

qo6w93065j44o1hryuto.jpg

a8u63zxdy7lmfqs8yw75.jpg

b15p6aw2ri2bt5gxm0gu.jpg

h3c2vnhm1k080v8ue3qv.jpg

fdagx65boo756upky8y8.jpg

kvor1mnbw0fhgwablpw3.jpg

332gd1s6n62okevc5a8i.jpg

gvx288uqs7vd22yjit9j.jpg

i49tl59ws8yqwsql2jb3.jpg

hum943uunv8a9umfqef6.jpg

Jeg kommer til å ta noen bilder etterhvert og kanskje jeg vurderer en ESS etterhvert.

Spent å høre hva dere synes om denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen sak! De Breyton hjula passer E92 svært godt, -og matt grå finish var veldig passende mot fargen på bilen! Snasen farge på interiøret er som nevnt over her, prikken over i'en.

Breyton GTS minner egentlig litt om felgene til ZHP pakken for E92 M3. Det er ikke feil!

P90056193.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn!! Dette er en fin bil. Motoren har jeg hatt og bilen du har kjøpt har jeg solgt til han som eide den før du kjøpte den. Har vært 3 veldig ryddige eier på bilen så dette skal være greit. Etter hva jeg husker så har vi solgt den ny samt 2 ganger brukt før den ente på Autstrada!! Mener å hsuke at alle har vært fornøyd med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...