MagnusHN Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Eieren trur han har en m5 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26555265 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hallo? Det er jo en 520 M5 da. Laget i få eksemplarer.. denne ser ut som den er tatt godt vare på! ZIAD sa folk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Haha faen heller... La nå gutten drømme da hvor får dem penger fra siet jeg bare..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Jeg betaler 50% skatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hmmm.Den var jo litt tøff da selv om det er en 2,2 liter Er jo bare å montere en SVÆR turbo så gårn fælt den Eller ta en tlf til ESS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Fjern merket, og det er ein rimelig feit e60 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Er jo til og med en E62. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hehe! Jeg var overasket helt til jeg så navnet på selgern jeg neida! Men det er jo litt kjedelig når man ligger på motorveien og det kommer en chippa gammal A4 med noen drittunger i som skal kappkjøre også har du ingen ting å stille opp med, huff og huff! Men fin å se på var den jo selvsagt! E60en er heldigvis en såpass pen bil at du skal style den ganske gyselig for at den skal bli stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Fytti helvette for en annonse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Enkelte skulle KUN ha fått lov til å kjøpe Huandai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Men det er jo litt kjedelig når man ligger på motorveien og det kommer en chippa gammal A4 med noen drittunger i som skal kappkjøre også har du ingen ting å stille opp med, huff og huff! Eller en Fiat Går rundt i gatene i Sarp den. Skjønte fort at det ikke var noen M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Eller en Fiat Går rundt i gatene i Sarp den. Skjønte fort at det ikke var noen M Hehe! Det må være kjedelig egentelig å kjøre rundt i en "får i ulveklær" eller som denne, 520 i M5 utførelse Men faktumet er jo at at E60 M-sport er såpass lik en M5 at det har gått til hode på mange eiere av 520 og 525! Deriblant min egen far som kjøpte ny E60 520d med M-sport i 2007! Det var flere som spurte om han hadde klemt til å kjøpt M5 og det satte seg i huet på han Så han begynnte da å snakke om å montere M5 bakfanger med tilhørende eksos stusser, luftinntak på sidene og M5 frontfanger! Jeg fikk heldigvis pratet han fra ideen og det kom ikke lengre enn at han kjøpte ett sett 19" M5 hjul med 285 bradde bak(Orginale selvsagt! Til mutterns store fortvilelse ) noe som kledde den Safirsorte M-sporten bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Dekaltrimming er like artig hver gang. Og jeg blir ikke lenger overrasket over at folk her inne skal nevne økonomi og nasjonalitet på eier/bygger... Men tenk bare på den styggoransje e36/46 caben med lambodører bygd av Streetdesign.no, den har norsk eier/bygger, tidligere hjemmehørende her i Fredrikstad. Eller hva med Automote Sivert? Har kommet mye rart fra denne karen også! Angående økonomi så får dere heller kontakte eier og spørre hvordan han har finansiert bilen hvis dere har så store problemer med at innvandrere kjører "dyre" biler. Har en kamerat her i byen som kjører taxi 24/7, han har nettopp kjøpt seg splitter ny 2010/2011 F10 5-serie. Han jobber og sliter og betaler skatt, så ja, han har råd til dyr og fin bil! Og til de som ikke gjettet det, han er innvandrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Avsnitt fra annonsen de som IKKE fikk meg seg dette.. dette er bare latterlig Farge beskr M 5 PAKA Manuell 7 GIRER Karosseri Coupe hanskerom. Nye felger i 2008,kjøpt hos brennes auto for 53000kr har jeg kvitering jeg har brukt ca 150 000 pä bilen som M 5 paka nä helt ny dekk og felger som står på vinter dekk er ikke så bra ring for mer infå 41 840 840 ORGINAL SENKE FRA FABRIKEN DEKK SORELSE B,275.30 19 OG F,240,30,19 MASE UTSYR +++++++++++++++++ Hmmmm...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå