Tom Marius Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Golf er faktisk en artig bil å kjøre. Morsan har en highline 1,9 tdi som er chippa. Gode seter med bra sidestøtte. 130 dieselhester som drar ganske bra også ligger den fint i svinga når ho har lavprofil på sommeren. Men, for din egen del, kan du være så snill å skaffe deg et liv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Nei dæven, det gjør jeg jaggu. Uff, den svei.. Men over til saken. Om han skal ha seg 5'ern så MÅ han ha sportstolene. De enkleste stolene er som å sitte på en kirkebenk... Men hvilken golf er det han er ute etter? Ny eller eldre modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Plutselig var det barnehagen her! siden du ikke skriver noe modell tar jeg utgangspunkte i en golf 3 Golf er gode biler. billige deler, og veldig lett å få tak i brukte deler. bruker lite bens og forsikringa er ikke dyr. skjønner veldig godt at folk kjøper golf. må ikke tro dere er noe kulere siden dere kjører BMW! Hadde ikke jeg vært bil interessert ( eller bmw frelst) kunne jeg lett ha kjørt rundt i en golf til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Golf har faktisk vært en av verdens mest solgte bil, det er en grunn til det, den er liten og kompakt, tøft utsende i forhold til mange andre, den er solid ikke minst, masse billige slitedeler, lett og skru på, bruker lite bensin, kan jo ikke bli bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Her venter vel bare en utestengt Ip-adresse? Får håpe det..Makan til troll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Agreed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 +1 springsteen, at det går ann og leke barnehage på et bmwforum, da for du heller gå til en barnehaga og leke deg med småungene, at det går ann..!! By the way, har en vento, og er utrolig fornøyd med den, lsedanutgaven av 3'ern, senk, felger, og vr6 leppa så er det meste i boks gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg liker Golf jeg! Særlig 4ern, synes den er tøff og se på og er veldig god å kjøre! Bestemor har en 2001 modell 1,6 Highline med sportsunderstell og GTI recaro seter og den er faktisk underholdene å kjøre på svingete veier, selv med bare 105 hester! Men Golf kommer nok aldri helt opp på det nivået som 1-serie da, selv om den er et artig alternativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Du skulle vel være banned for lenge siden..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ja, han ble utestengt, uten noe form for varsling først. For slike folk trenger vi overhode ikke inne her. Og IP'n er registert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg har dessverre(?) kun negative erfaringer med Golf 3. Golf 4 derimot har jeg kun positive igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Påenget med å kaste han ut da? dette er vel et BMW forum og at han da ikke liker golf trodde jeg ikka var så farlig,.. men men, kanskje 2002 mann får finne seg et bedre forum da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Når en person ikke klarer å oppføre seg og bare komme med slikt tull, da blir han utestengt. Og han registerte seg i dag, tydeligvis ene og alene for å få ødelegge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ole, når man skriver kukk gjentatte ganger helt uoppfordret fortjener man smekk. Ser ikke poenget med å ha slike idioter her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Han er en god venn av meg, og han registrerte seg for å finne deler osv til sin 2002, siden jeg anbefalte forumet her.. Forøvrig trodde ikke jeg heller at voksne folk tar seg nær av "kukk"? Jeg gjør hvertfall ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå