Gå til innhold

Hvorfor ikke kjøpe Golf?

Ofchrist
 Share

Anbefalte innlegg

Golf er faktisk en artig bil å kjøre. Morsan har en highline 1,9 tdi som er chippa. Gode seter med bra sidestøtte. 130 dieselhester som drar ganske bra også ligger den fint i svinga når ho har lavprofil på sommeren. :)

Men, for din egen del, kan du være så snill å skaffe deg et liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Plutselig var det barnehagen her!

siden du ikke skriver noe modell tar jeg utgangspunkte i en golf 3

Golf er gode biler. billige deler, og veldig lett å få tak i brukte deler. bruker lite bens og forsikringa er ikke dyr.

skjønner veldig godt at folk kjøper golf.

må ikke tro dere er noe kulere siden dere kjører BMW!

Hadde ikke jeg vært bil interessert ( eller bmw frelst) kunne jeg lett ha kjørt rundt i en golf til jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf har faktisk vært en av verdens mest solgte bil, det er en grunn til det, den er liten og kompakt, tøft utsende i forhold til mange andre, den er solid ikke minst, masse billige slitedeler, lett og skru på, bruker lite bensin, kan jo ikke bli bedre enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1 springsteen, at det går ann og leke barnehage på et bmwforum, da for du heller gå til en barnehaga og leke deg med småungene, at det går ann..!!

By the way, har en vento, og er utrolig fornøyd med den, lsedanutgaven av 3'ern, senk, felger, og vr6 leppa så er det meste i boks gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Golf jeg! Særlig 4ern, synes den er tøff og se på og er veldig god å kjøre! Bestemor har en 2001 modell 1,6 Highline med sportsunderstell og GTI recaro seter og den er faktisk underholdene å kjøre på svingete veier, selv med bare 105 hester! Men Golf kommer nok aldri helt opp på det nivået som 1-serie da, selv om den er et artig alternativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...