Gå til innhold

Fiat 500 Erfaringer

StianA
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er en 1.2 liter bensin jeg skal se på ja, viste faktisk ikke at de kom i diesel, men diesel bilene er jo dyrere også da pluss at man kan umulig spare noe på diesel da bensin utgaven med 1,2 Liters motor bruker 0,3 på mila :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Noen flere på bimmers som har blitt kjent med disse bilene?

Jeg synes de er ganske kule, og synes en slik i hvit er småfet (f.eks i denne musikkvideoen

).

Er ikke mange moderne biler som har denne søte personligheten som 500en har. Det kryr ikke av skremselspropaganda på nett om disse, og mine erfaringer strekker seg til det jeg har hørt:

det er vanskelig/tar tid å skaffe deler til Fiat og RSA Bil har lite kompetanse på Fiat, samt at en kamerat leide en 500 med minste motor i Italia - den gikk som en dass.

Jeg tenkte litt på en 1.4 med soltak i såfall. Ordentlig badass 8):lol: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro bil for all del, hvertfall Abarth 8) . Har også kjørt en med automatkasse. En dårligere automat har jeg aldrig prøvd. Finnes ikke ord for hvor treig, irriterende og udugelig den var. Med andre ord, ungå den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig og verditap? Så billige biler har ikke verditap i mine øyne, og sjarmfaktoren er enorm!

Jeg solgte en slik i gul når jeg var bilselger og jeg syns det var en sjarmerende liten bil. Er ingen kjøreegenskaper å skryte av, men det er heller ikke meningen med bilen, den har sjarm! Fiat har også dårlig lakkjobb i forhold til europeiske biler, men sånn er det bare :-) vær obs på at mange av disse kan være importert og derfor mangle ABS og antiskrens/spinn. Den knappen folk snakker om er en slags byfunksjon som gjør rattet lettere for bykjøring, så er ikke så rart at folk følte kjøreegenskapene ble bedre om en skrudde av denne under vanlig kjøring ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...