Kjetil88 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Håper du har tenkt til å kjøpe bensin, hadde en sånn som leiebil når det var mellom 15-20 minus ute, det var en 1,3 diesel, den gikk sånn passe greit, men det blei aldri varnt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Funka veldig bra varmeapparatet i Abarth'n jeg prøvde ihvertffall Men det var jo bensinbil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 det er en 1.2 liter bensin jeg skal se på ja, viste faktisk ikke at de kom i diesel, men diesel bilene er jo dyrere også da pluss at man kan umulig spare noe på diesel da bensin utgaven med 1,2 Liters motor bruker 0,3 på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 huff en swift er jo finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Vurderer ikke Mini isteden da? Cooper S er jo artige biler Og de er kule ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Top Gear mente på et tidspunkt at Fiat 500 var den beste bilen i sin klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Bilen blir laget i polen som så mange andre biler . Tror dette er et lite blaff som fort går over ,en 5 år gammel fiat er vel heller ikke lett solgt . Men qul og se på . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Aldri lagt noe særlig merke til Fiat 500 før, men for kort tid siden (1-2 uker) begynte jeg å se Fiat 500 overalt! Hele tiden! Her om dagen telte jeg 4 stk, bare på vei til jobb! Bare jeg som opplever det? Litt off topic, sry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Noen flere på bimmers som har blitt kjent med disse bilene? Jeg synes de er ganske kule, og synes en slik i hvit er småfet (f.eks i denne musikkvideoen ). Er ikke mange moderne biler som har denne søte personligheten som 500en har. Det kryr ikke av skremselspropaganda på nett om disse, og mine erfaringer strekker seg til det jeg har hørt: det er vanskelig/tar tid å skaffe deler til Fiat og RSA Bil har lite kompetanse på Fiat, samt at en kamerat leide en 500 med minste motor i Italia - den gikk som en dass. Jeg tenkte litt på en 1.4 med soltak i såfall. Ordentlig badass ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Jeg tror hu er lei innen 14 dager. Dårlig å kjøre, og null fun factor. Mye veistøy og crappy anlegg. Ta med verditap og hvor tungsolgt den vil være i ettertid, kommer hun bedre ut av det med noe japansk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Fiat 500 kjedelig?... Ta en titt på denne filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Morro bil for all del, hvertfall Abarth . Har også kjørt en med automatkasse. En dårligere automat har jeg aldrig prøvd. Finnes ikke ord for hvor treig, irriterende og udugelig den var. Med andre ord, ungå den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Kjedelig og verditap? Så billige biler har ikke verditap i mine øyne, og sjarmfaktoren er enorm! Jeg solgte en slik i gul når jeg var bilselger og jeg syns det var en sjarmerende liten bil. Er ingen kjøreegenskaper å skryte av, men det er heller ikke meningen med bilen, den har sjarm! Fiat har også dårlig lakkjobb i forhold til europeiske biler, men sånn er det bare vær obs på at mange av disse kan være importert og derfor mangle ABS og antiskrens/spinn. Den knappen folk snakker om er en slags byfunksjon som gjør rattet lettere for bykjøring, så er ikke så rart at folk følte kjøreegenskapene ble bedre om en skrudde av denne under vanlig kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 5, 2012 Share Skrevet Desember 5, 2012 Fiat har også dårlig lakkjobb i forhold til europeiske biler Javel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Fiat har også dårlig lakkjobb i forhold til europeiske biler Ja, fortell. Har kjørt mange Fiater i mitt liv (kommer fra Italia) og dette var helt nytt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå