Tronstad Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 hei hei alle sammen ! jeg har da hatt denne bilen en god stund nå og har gjort litt div småting med den, noe kanskje dere liker noe kanskje ikke men her er ihvertfall litt bilder ! dette er bilen uten senk og vinterhjul ved en vintervask en annen vinter vask ! fått på plass sort vader skinn og nytt 3 eiket ratt! rust ! ett par bilder ute i gården der den står og fryser og her er min ny innkjøpte M3 etter en lang kjøretur fra kalmar så møkkete og jævlig med chrome felger ! vurderer og lakke disse hvite ! evt noen forslag ? her er den senket med H&R Monotube Coilovers, og nye EBC Turbogroove skiver / greenstuff og dagens vintervask ! ser jo litt teit ut så lav med de små vinterhjula på, men har 1 sett 17" doublespoke felger, 2 sett med 18" og velge mellom eller mine 19" som jeg har brukt på denne tidligere men de er kantkjørte og stygge ;/ clubsport 6000 k xenon! har solgt vader interiøret igjen for og være grei mot en kompis som trengte ett og selge videre i sammen med no anna stæsj, så original seter inne igjen ! blir nytt vader M3n fikk seg også en kattevask før den ble stua bort i garasjen, får se om jeg tar den til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Så bra ut begge bilene dine. Digger fargene på begge to Kansje det kunne vert stilig å KUN lakkert sentrene på felgene? Å latt ytterkanten være blank? Evt lakkert sentret samme farge som bilen eller no? Litt vanskelig å se det for seg men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 2 stk pene BMW'er! Eneste at den blåe skulle fått lakkert listene rundt om, hadde sett 100 ganger bedre ut! Evnt plastikk fornyer! Mye måtte du ut me for den svenske? M3'n? Send på PM vis du ikke har lyst å skrive her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 kjøpte forøvrig bilen helt original om man ser bort i fra baklyktene de sto på, så har montert front og bakfanger fra original M3 samt speiler, har og byttet panser grunnet rust i det andre, ellers er bilen bra for rust er bare de 3 små stedene jeg har lagt opp bilder av, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skorsnes Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 \:D/ tøffe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 photoshop vil ha hvite felger på denne også bare ikke disse små vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 ser bra ut disse bilene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 ett bilde jeg knipset når jeg var nedom og hentet no stæsj i garasjen ! vil kjøre M3 ! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 får hive ut ett par andre bilder her og da, bare dårlige mobil bilder men : / listene jeg kjøpte til 320`n var helt ræva og bare spratt av etc så dem tok jeg av på dørene.. men men kommer nye til neste lønning :b tenkte og få tatt noen bilder av bilene snart og, om noen er intressert i og øve seg på kameraferdighetene sine så kan de gjerne sende meg en pm ! bor i østfold ! fant denna på parkeringa der jeg holdt på så måtte snike meg noen bilder ! om eiern er her inne og vil at jeg skal fjerne bildene så bare pm ! flott bil ! med rødt skinn interiør, dødsfet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Jepp. Eieren er her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Jepp. Eieren er her inne navn ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Det går greit.. Så ut som en fin rekke det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 vurderer salg av begge bilene nå, da jeg vurderer og kjøpe leilighet i sverige ! noen formeninger om pris evt noen som vil komme med ett bud ?! :b pm for mer info / bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Av en eller annen grunn gir den blå der meg gode vibber. Sannsynligvis henger det igjen fra da jeg var fjortis på tidlig 90-tall. Da var E36 coupe en dyr drømmebil, og den flotte blåfargen der, sammen med M-Tech gjør den litt ekstra eksklusiv. (Gul M3 er jo selvsagt enda mer eksklusivt, men det var biler man aldri fikk se live den gangen. En std E36 coupe med M-Tech så man jo rundtom innimellom, og derfor ble nok det inntrykket sterkere). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hvor holder du til, Tronstad? Har også bilder av den hvite M3'en på telefonen, sto parkert utenfor jobben for litt siden! Dritstrøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå