Gå til innhold

mine e36èr m3 + 320! nå med sommerhjul !

Tronstad
 Share

Anbefalte innlegg

hei hei alle sammen ! jeg har da hatt denne bilen en god stund nå og har gjort litt div småting med den, noe kanskje dere liker noe kanskje ikke :) men her er ihvertfall litt bilder !

dette er bilen uten senk og vinterhjul ved en vintervask

x3y6ynhqalvsdosv8hzk.jpg

4p5t639m6vsbkkw8bs8n.jpg

v86f274szvnmalo92cup.jpg

en annen vinter vask !

8gf9z1wal4uetcd3x92n.jpg

2uncpcnxejtvio7gsi6w.jpg

fått på plass sort vader skinn og nytt 3 eiket ratt!

oj83n5txy7fg7igidwm2.jpg

2gx8e0v7tuaea5kw1502.jpg

rust ! :(

epfmtovgscrovf6jdk03.jpg

bxmn9xsc1yysfup8v3jx.jpg

oqovo61luloq9jknerd0.jpg

ett par bilder ute i gården der den står og fryser :(

oqovo61luloq9jknerd0.jpg

ljhc99xodvn0tj75emj1.jpg

og her er min ny innkjøpte M3 etter en lang kjøretur fra kalmar så møkkete og jævlig med chrome felger ! vurderer og lakke disse hvite ! evt noen forslag ?

pirlvpzmg02tn0ymtgw0.jpg

bdjpjeprgf7q8isyzuz4.jpg

4jvk2b50k2955oopcem7.jpg

her er den senket med H&R Monotube Coilovers, og nye EBC Turbogroove skiver / greenstuff og dagens vintervask ! ser jo litt teit ut så lav med de små vinterhjula på, men har 1 sett 17" doublespoke felger, 2 sett med 18" og velge mellom eller mine 19" som jeg har brukt på denne tidligere men de er kantkjørte og stygge ;/

eoypr66onl0ms0lwanai.jpg

tfiwcn87lc1d6smy7o09.jpg

tbrarea3jqwl0kzxczbl.jpg

clubsport :)

ei64z2bdbmkvk8f1p5ww.jpg

6000 k xenon!

t5a4uiaiwngomqjd3mho.jpg

rodwqtcv6xi5yu8uhmr2.jpg

har solgt vader interiøret igjen for og være grei mot en kompis som trengte ett og selge videre i sammen med no anna stæsj, så original seter inne igjen ! blir nytt vader :)

l9biqc1uabupd1ci1x0m.jpg

M3n fikk seg også en kattevask før den ble stua bort i garasjen, får se om jeg tar den til uka :)

la68ryi89p0dp5yczatv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut begge bilene dine. Digger fargene på begge to :) Kansje det kunne vert stilig å KUN lakkert sentrene på felgene? Å latt ytterkanten være blank? Evt lakkert sentret samme farge som bilen eller no? :) Litt vanskelig å se det for seg men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte forøvrig bilen helt original om man ser bort i fra baklyktene de sto på, så har montert front og bakfanger fra original M3 samt speiler, har og byttet panser grunnet rust i det andre, ellers er bilen bra for rust er bare de 3 små stedene jeg har lagt opp bilder av,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

får hive ut ett par andre bilder her og da, bare dårlige mobil bilder men : / listene jeg kjøpte til 320`n var helt ræva og bare spratt av etc så dem tok jeg av på dørene.. men men kommer nye til neste lønning :b tenkte og få tatt noen bilder av bilene snart og, om noen er intressert i og øve seg på kameraferdighetene sine så kan de gjerne sende meg en pm ! bor i østfold !

zbvle666pg5c8rpxj308.jpg

kscejlv17w7gb2jfbzsh.jpg

f8uvo5egpcey9tvysy4h.jpg

d3b8f3b7lv1szvy3n9kc.jpg

fant denna på parkeringa der jeg holdt på så måtte snike meg noen bilder ! om eiern er her inne og vil at jeg skal fjerne bildene så bare pm ! flott bil ! med rødt skinn interiør, dødsfet !

8pjskwqb1n2ayk6okgbc.jpg

ziicxkqhlnntod4e0f2a.jpg

uolzg2o7ye4n3jwwgeu7.jpg

qwf7g2sbivao3xfekibz.jpg

wqbfigue0iw7l7cxoxwv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Av en eller annen grunn gir den blå der meg gode vibber. Sannsynligvis henger det igjen fra da jeg var fjortis på tidlig 90-tall. Da var E36 coupe en dyr drømmebil, og den flotte blåfargen der, sammen med M-Tech gjør den litt ekstra eksklusiv.

(Gul M3 er jo selvsagt enda mer eksklusivt, men det var biler man aldri fikk se live den gangen. En std E36 coupe med M-Tech så man jo rundtom innimellom, og derfor ble nok det inntrykket sterkere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...