Netlandet Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 I godt driv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boostaholic Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Inne på dette forumet er det også en god del bilder, men det krever registrering.http://www.touristenfahrerforum.de/ Om du nevner dato og hva jeg skal se etter, kan jeg ta en kikk. [ Bilde ] denne! Fant dette på nettet. Noen som har sider der man kan finne bilder som er tatt på Ringen? Fikk bare 1 runde så sjansene er små! Fikk derimot ca 100 runder på Spa, det var moro! Fikk så pass mye ja! Jeg tenkte å stikke dit etter jeg har vert på ringen i år, men det får heller bli en annen gang. Var jo ganske dyrt den trackdayen der. Du MÅ dra dit. Er fantastisk bra bane. send meg en Pm hvis du endrer mening, bodde på ett fantastisk hotell. 75 euro natten per hode og Mark Weber skal ha det samme rommet under f1 løpet! Var masse bilder av Bernie Eccleston+++ Å fyyy, må ha vært et helvete å prøve å sove der, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Noen som farter nedover neste helg? Vurderer en solotur muligens, hadde vert greit å hilst på noen med grom bil da. Jeg flyr eventuelt dit og låner en swift stage2/corsa i to dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Highway61 Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Noen som har sider der man kan finne bilder som er tatt på Ringen? Fikk bare 1 runde så sjansene er små! Fikk derimot ca 100 runder på Spa, det var moro! http://www.ringportal.nl/en/photography Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 gleder meg ihjel. skal ned den 20 august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 gleder meg ihjel. skal ned den 20 august Nice.. Er jo trackday der nede da.. Var på det i fjor der.. Er bare helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Da var Nurburgring konkurs. Jeg håper de jævla profithaiene lider av skammen resten av livet. 85 velfungerende år og vips... http://bridgetogantry.com/2/index.php/h ... -happening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Sikker? Står jo så mye overalt på nettet nå.. Kjenner jeg blir lei meg hvis de går konk, alltid vært en drøm og komme ned ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 viewtopic.php?f=9&t=232998 Ta en titt her joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Det står helt sikkert på en av disse 36 sidene, men jeg lurte på hvor mye penger man bør regne med på en tur til Ringen. På første siden blir det jo nevnt 20 lakser, og det tar jeg meg ikke råd til Er en gjeng som skal ned midt i september, og jeg har jo selvsagt veldig lyst til å bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Kjøre egen bil: 3000 i bensin fra hirtshals og nedover tur retur (1000km hver vei, liter på mila ca, 15 kroner literen) hotell fra 60 euro til 120 euro natta for dobbeltrom, si 700 kr natta da, fire netter blir 3200 Kjøring 200 euro for 9 runder, 1600 kr ca. Er dere to stk vil dere gjerne ha 9 runder hver kanskje, 3200 kr. 3000+3200+3200 = 9 400,- Kan gjøres billigere ved å bo på billigere hotell/færre overnattinger (i fjor betalte jeg og en kompis 60 euro natta på et maksimalt kurrant gjestehus) eller færre runder (f.eks 9 runder på deling, 9+4 runder osv). Verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Jeg bruker i underkant av 10000kr inkl alt. Da er det 4 netter på hotell. Er jo tross alt en ferie så synes ikke det er ille. Da kjører jeg egen bil til/fra og på banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Forresten så passer reknestykket mitt fint når man er to stk, da blir det plutselig halv pris! 5-6 000 for et hode da ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Sikker? Står jo så mye overalt på nettet nå.. Kjenner jeg blir lei meg hvis de går konk, alltid vært en drøm og komme ned ditt.. Nürburgring GMBH er offisielt konkurs ja. Takket være Hr Beck, Hr Lindner og Hr Richter og det håpløse "NüroDisney" prosjektet Bobestyrer vil ta over driften og resten av sesongen vil ble gjennført som planlagt. Angående Touristeinfahrten så er det bare å "keep lapping". Dette er en sikker intekts kilde og uansett hvem som i fremtiden vil eie og drifte banen vil nok ikke dette forsinne. Hva som skjer med priser osv er jo selvsagt et stort spørsmålstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Stemningsbilde fra Nürburg. Fikk kjørt tre runder i swift stage 2 i dag. Var to plasser med oljesøl og en syklist som gikk i autovernet på den slakke oppoverbakken etter karousell, ellers var det bra. Opphold og stort sett tørr bane da den var åpen. Åpna ikke før kl 18, skulle egentlig åpne 17, og stengte kl 1850 ca, 10 minutt for tidlig, grunnet den motorsyklisten. Tror det gikk bra med han. Håper på fint vær i morgen, da har jeg bestilt 6 runder med renault clio sport cup. Noen som er her nede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå