Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Hva har han gjort med motoren da?

Ikke så mye med motoren, men gjort mye med bilen. Den er jo full av carbon osv. Motoren er original, men med chip som fjerner vmax, hjemme laga carbonboks og hjemme laget dobbel rør eksos. Også har han laga rør ifra luftinntak i fronten og rett inn i carbonboksen. Det hjalp hvis ganke bra mente han.

Vekt betyr mye når man vil at bilen skal gå fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har det morro med E30 der nede.

Skulle gjerne ha kjørt min på Ringen, men må nok oppgradere litt bremser og kjøling først.

Får satse på en tur neste år!

Skal uansett nedover med E39 i september :) Var der i juni og klokket 9:27 BTG med en ganske standard 523iA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt 2 dager på ringen, og setter nesen mot København i morgen. Fikk kjørt 13 runder med M3'en, med beste tid på 9.02 BTG (hadde en runde på 9.04 som inkluderte et godt strekke med gulflagg, og litt kø, så jeg hadde kansje kommet ned på 8.55 hvis jeg ikke hadde blitt hindret.) Kjørte ikke mere en 2 runder om gangen, ettersom utetempen lå på 25-30 gr, så bilen trengte å kjøles litt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noe av samme temp når vi var der.. Asvalten var så varm at det faktisk var litt glatt.

Jeg kjørte med 100gr på oljen, men så hadde jeg på en passasjer som veide ca 130kg og da hadde jeg 108gr på oljen. Motor måtte jobbe litt hardere på runden da. ;) Hos meg var det dekkene som trengte mest kjøling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forsatt forbudt og filme, men du kan få leid kamera der du kjøper biletter for 10-20€. Da er det lov. Vi satte opp kameraet etter at vi var forbi bommen. Ingen problem det.. :)

Grunnen til at det bare er lov hvis man leier kamera er vist at de skal ha kontroll på hva som blir filmet. De vill ikke at folk filmer stygge ulykker/døds ulykker også legger det ut på Youtube feks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På turistkjøring bruker jeg ett lite kamera som klipses fast i solskjermen når man er på tur ut av kjeglene. Dårlig lyd og middels bilde... http://www.youtube.com/watch?v=GU3Gxer-OTs&list=UU9EyK-x8fX8J7wZrle2yDLA&index=3&feature=plcp

På trackdays hvor det er lov å filme, fester jeg ett vanlig Sony kompaktkamera som filmer i HD på nakkestøtta. Grei lyd og bilde:

http://www.youtube.com/watch?v=gTwF6XlVzjk&list=UU9EyK-x8fX8J7wZrle2yDLA&index=1&feature=plcp Hører jeg skulle ha vært innom på Rewe Gentränkenmarkt og pantet tomflasker, lett det blir slik oppi direktørlimousiner.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...