Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Synes det er litt vel overkill med all denne vaskepraten... folk med gamle biler bruker masse kroner på å vaske den nøyyyeee...også er den skitten igjen dagen etter...menmen..folk er forskjellige :)

 

Jeg gjentar meg selv: leverer bilen til den lokale sjappa, 250kr innvendig og utvendig vask. tar meg en røyk og drikker cola mens jeg surfer på tlf... så er bilen ferdig... Hvorfor skal jeg stå og vaske og svette og kanskje bruke 200kr på en vask når jeg kan få en annen til å gjøre det for tilsvarende pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan for noen elitister dere er, grine fordi dere blir servert indrefilet på ikeatallerkner. Jaja, dere slipper vel å bli invitert på middag og festlig lag til slutt.

Man skal ha noe å klage over! Synes bare det er så nitrist, trenger ikke være Rosenthal akkurat...

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare brukt Biltema sin gule 10-pakning med svamper som inneholder såpe helt si jeg fikk min første bil.

Var først i dag jeg så hvor ripete skjermene hadde blitt.

 

Etter vår- /sommerpoleringen blir det nok å skaffe en vaskehanske ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flonoen: Tror ikke Fredrik dør om han ikke får spise fra fint servise. Vi har grilla entrecote på engangsgrill med en victorinox swiss army knife som eneste redskap, servert på papptallerkner med plastbestikk rett inntil gjerdet på ACR. På samme tur kokte vi mat med primus under åpen himmel på en benk utenfor en bensinstasjon ettellerannet sted på nordmøre!

 

(tror vi beundrer fuglelivet på bildet her.. eventuelt snur oss bort fra papparazzi robkill)

DSC_5728.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jappsen folks, fikk kjøpt meg bil igår.. Audi S4 C4 Avant '92 mod, 4.2l v8 med manuell :D

Nå kan alle dere med de stygge E30'ene smake på kølla mi mens jeg drar forbi :)

 

Ai, en sånn derre VK1 Bilemekanikerbil ja!

Noen foretrekker å gå skole for å lære å skru, andre kjøper seg gammel og som oftest misbrukt S-Audi ;-)

 

audi-s4-meme-generator-buy-an-s4-they-sa

 

b5s4-meme-generator-just-love-working-on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, denne er nok skuddsikker, nylig montert skuddsikre glass i den ;) eneste problemet var litt kakling fra motoren.. men slik er det vel på 350.000km uansett! bare 42.000kr eksl. reg avgift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får meg ikke helt til å tro at noen skulle ta seg bryet og kostnaden med å montere skuddsikre glass i en 92mod Audi ;-)

 

Men ellers, grattis! Ta det pent da, husk at slekta må føres videre! 

 

 

Edit: NEI!! "Ikke noe problem å fikse" er ALLTID bad news når det kommer fra selgers kjeft! Dette har jeg lært etter å ha kjøpt bil med hjertet ca 47 ganger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har fått på svart film på alle ruter, kosta 12000kr, tar både kuler og murstein :)

Sleit forøvring med andre giret på vei hjem. Måtte nesten spenne i girspaken for å få den i gir, så jeg droppa å bruke det.. Noen med tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...