Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 mnd uten røyk :):)

Gratulerer. Jeg må snart manne meg opp til å slutte igjen.

Jeg byttet ut røyken i snus rundt Januar 2009, men så ble e30en knust i juli, da begynte jeg igjen på dagen. Nå røyker jeg rundt 20 sigaretter i uken + snus. :(

Skrevet

Må si meg jævli missfornøyd med at "Haba Haba" slo ann så jævli. Nå kan dere takke dere sjøl dere som stemte når dere har hørt "Haba haba" for 83. gang på radio og er drittlei!

Skrevet

Var fett det. Men likte ho i rosa ;D Ikke bare fordi ho var DRIT fin, men fordi ho sang bra, det var takt i sangen, i motsettning til ho vesle med rare håret og ho digre med digre jur.

Skrevet

Dette er bare taktisk av det norske folk. Denne kan umulig vinne og vi slipper å arrangere neste gang! Og går heller ikke utover sporttilbudet eller barne-tv ;) Ryktene sier at Per skal prøve seg neste år med Jan Thomas og hans yngre elskede!

Skrevet
Var fett det. Men likte ho i rosa ;D Ikke bare fordi ho var DRIT fin, men fordi ho sang bra, det var takt i sangen, i motsettning til ho vesle med rare håret og ho digre med digre jur.

syns du ho i rosa sang fint ? :lol::lol:

ho skalv jo så i stemmen hørtes ut som ho hadde en vibrator i seg!

men den afrika sangen, fenger er moderne og treffer flere folkelsag, slår nok bedre ann en ei kjip dame som synger en helt normal sang!q

Skrevet

Haba Haba var den beste sangen ja, uten at det sier så mye. Ho har nå 3 måneder på seg til å lære å synge rent.

At Sie Gubba kom til finalen er ikke annet enn tragisk. 94.000 stemmer. Visste ikke det var så mange innavla bønder i dette landet.

Skrevet
":nrahauem]Haba Haba var den beste sangen ja, uten at det sier så mye. Ho har nå 3 måneder på seg til å lære å synge rent.

At Sie Gubba kom til finalen er ikke annet enn tragisk. 94.000 stemmer. Visste ikke det var så mange innavla bønder i dette landet.

Haha sie gubba har et par som kan fenge litt på fest! men passa ikke inn i MGP

Syns de samene spiller og synger rimelig bra, men er jo no 14iss sanger de spiller

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...