Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker denne. Vanvittig bra filming, klipping, musikk og "sound"

New M Performance exhaust system specifically designed as an accessory for the BMW M3 Coupe, Sedan and Convertible.

Skrevet
Ja, jeg synes den var god :)

Studerer litt, tar et intensivt kurs for å forbedre fransken ;)

Faen, lever du i forrige århundre eller??? Nå har vi noe som heter google translate! :-)

google traducteur

Skrevet

Faen, lever du i forrige århundre eller??? Nå har vi noe som heter google translate! :-)

Hva er det for no? Skal jeg søke opp hvert ord på google? Er det google translate? Det virker litt tungvint :shock:

Hahaha, for der er det ikke masse tull?:P

Edit:

Denne filmen om Ferrari FF ble lagt ut idag:

Den viser hvordan man skal kjøre de bilene :D

<3 <3 <3 :applause:

Takk, den var helt sykt bra!

Edit Edit:

Tenk deg han koser seg han som kjører den bilen da :D

Skrevet

google traducteur

Haha :lol: så jævlig bra og strengt tatt sant :P

Skrevet

Hva er det for no? Skal jeg søke opp hvert ord på google? Er det google translate? Det virker litt tungvint :shock:

Hahaha, for der er det ikke masse tull?:P

For noe tull. Det neste blir vel at du skal begynne å kjøre Peugeot "convertibles" for å få en bedre følelse og forståelse?

Skrevet

Neida, bare tuller litt her nå. Fransk er ett fantastisk flott språk. Det er en grunn til at fransk blir brukt i enkelte "norske" reklamefilmer. Språket er faktisk "musikk" i ørene. Hadde selv fransk på videregående. Synd at jeg ikke tok det seriøst, kunne ha gitt meg mange muligheter i dag. Stå på og lykke til Erik89. :-)

Skrevet
Denne filmen om Ferrari FF ble lagt ut idag:

Den viser hvordan man skal kjøre de bilene :D

Jeg var motstander av bilen inntil nå. Evoene kan ta seg en bolle. Selv om jeg i det virkelige liv ville holdt meg strengt tatt til en Forester Turbo til ca 100-200.000 kr, sånn at man kan leke med 100% innsats og ikke være redd for å take :P

Men faen, Ferrari har laga den perfekte lekebilen :)

Skrevet

Fish, du får rope ut om jeg skal svippe deg hjemover da, så slipper du å gå i kulda! :) Haha.

Skulle gjerne vært med, men jeg er helt blakk. Har 1000 kroner å leve på en god stund fremover...

Skrevet
Fish, du får rope ut om jeg skal svippe deg hjemover da, så slipper du å gå i kulda! :) Haha.

Skulle gjerne vært med, men jeg er helt blakk. Har 1000 kroner å leve på en god stund fremover...

eeeh... Ble jeg observert sist lørdag???

Men det er viktig at vi får litt oppmøte på årsmøtet. Vi skal ha det i "møtelokalet" på Bar. (2. etg) Så selve årsmøtet blir avholdt edruelig og ordentlig. Hva som skjer etterpå er jo opp til hver enkelt å bestemme.

Skrevet

Eller kan det være at du vet hvor jeg bor?? :-) Til å bo i "sentrum", skulle du visst hvor mange ganger jeg har tatt taxi ned til sentrum... Enkelte ganger har jeg ventet lengre på taxi enn det tar å gå.. :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...