Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Liker denne. Vanvittig bra filming, klipping, musikk og "sound"

New M Performance exhaust system specifically designed as an accessory for the BMW M3 Coupe, Sedan and Convertible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes den var god :)

Studerer litt, tar et intensivt kurs for å forbedre fransken ;)

Faen, lever du i forrige århundre eller??? Nå har vi noe som heter google translate! :-)

google traducteur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes den var god :)

Studerer litt, tar et intensivt kurs for å forbedre fransken ;)

Faen, lever du i forrige århundre eller??? Nå har vi noe som heter google translate! :-)

Hva er det for no? Skal jeg søke opp hvert ord på google? Er det google translate? Det virker litt tungvint :shock:

Hahaha, for der er det ikke masse tull?:P

Edit:

Denne filmen om Ferrari FF ble lagt ut idag:

Den viser hvordan man skal kjøre de bilene :D

<3 <3 <3 :applause:

Takk, den var helt sykt bra!

Edit Edit:

Tenk deg han koser seg han som kjører den bilen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes den var god :)

Studerer litt, tar et intensivt kurs for å forbedre fransken ;)

Faen, lever du i forrige århundre eller??? Nå har vi noe som heter google translate! :-)

Hva er det for no? Skal jeg søke opp hvert ord på google? Er det google translate? Det virker litt tungvint :shock:

Hahaha, for der er det ikke masse tull?:P

For noe tull. Det neste blir vel at du skal begynne å kjøre Peugeot "convertibles" for å få en bedre følelse og forståelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare tuller litt her nå. Fransk er ett fantastisk flott språk. Det er en grunn til at fransk blir brukt i enkelte "norske" reklamefilmer. Språket er faktisk "musikk" i ørene. Hadde selv fransk på videregående. Synd at jeg ikke tok det seriøst, kunne ha gitt meg mange muligheter i dag. Stå på og lykke til Erik89. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen om Ferrari FF ble lagt ut idag:

Den viser hvordan man skal kjøre de bilene :D

Jeg var motstander av bilen inntil nå. Evoene kan ta seg en bolle. Selv om jeg i det virkelige liv ville holdt meg strengt tatt til en Forester Turbo til ca 100-200.000 kr, sånn at man kan leke med 100% innsats og ikke være redd for å take :P

Men faen, Ferrari har laga den perfekte lekebilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fish, du får rope ut om jeg skal svippe deg hjemover da, så slipper du å gå i kulda! :) Haha.

Skulle gjerne vært med, men jeg er helt blakk. Har 1000 kroner å leve på en god stund fremover...

eeeh... Ble jeg observert sist lørdag???

Men det er viktig at vi får litt oppmøte på årsmøtet. Vi skal ha det i "møtelokalet" på Bar. (2. etg) Så selve årsmøtet blir avholdt edruelig og ordentlig. Hva som skjer etterpå er jo opp til hver enkelt å bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fish, du får rope ut om jeg skal svippe deg hjemover da, så slipper du å gå i kulda! :) Haha.

Skulle gjerne vært med, men jeg er helt blakk. Har 1000 kroner å leve på en god stund fremover...

Eller kan det være at du vet hvor jeg bor?? :-) Til å bo i "sentrum", skulle du visst hvor mange ganger jeg har tatt taxi ned til sentrum... Enkelte ganger har jeg ventet lengre på taxi enn det tar å gå.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...