Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg vil ha bilde av sean connery eller pacino som scarface i leiligheten..

Skrevet
":387sk6ov]Nydelig bilde av Greta Garbo ja. :love:

Ja... og det som virkelig er litt interessant er at bildet er hele 81 år gammelt. Bildet er fra da Greta Garbo spilte inn filmen "Anna Christie" og det gjorde hun i 1930 da hun var 25 år gammel. Jeg synes ikke at dagens kvinnelige skuespillere er like elegante og sofistikerte.

Skrevet
tøff logo! likte slagordet også, passet så godt i sammen ^^
Likte logoen og slagordet. Blir kjempe bra! :applause:

Tusen takk :D Godt å høre!

a7x5otdfd1qmw5r9s5fs.png

Hva syns dere, sånn totalt sett? Ser ut til å passe bra på visittkort o.l. også... :)

Kul logo... minner litt om La Linea... :)

ntkzpuv1dosbb3lv7lzy.jpg

Hahaha... Så rart, jeg tenkte aldri på strekmannen når jeg tegna logoen :shock:

Vi får håpe det ikke går med butikken som det går med La Linea i de fleste filmene :lol:

Ja, vi får krysse fingerne... :)

Angående bilde på veggen; Et Le Mans bilde av Steve McQueen slår Scarface og James Dean i min bok... :) Scarface er veldig klisjé da. Hadde vært kulere med noen ikke alle kjenner til, slik at det ble samtaleemne i blant? :)

Skrevet
Petter Northug Eier heilt rå :D

Og ikke minst hederlig innsats av hele laget, men ikke mye slår Petter sine rykk og evne til å terge folk! (Bare synd at media hele tiden skal gjøre det til noe helt annet enn det faktisk er)

- Og lenge leve NRK sine glimrende sendinger på PC og mobil! :mrgreen:

Skrevet

Hederlig innsats av hele laget? Ehm...... Kan vel kalles dritt både 1. og 3. heat.

Haff.... Lagt inn trekk på 15993,- på regninger nå. Bare å glede seg til lønna kommer. Wohoo

Skrevet
Hederlig innsats av hele laget? Ehm...... Kan vel kalles dritt både 1. og 3. heat.

Haff.... Lagt inn trekk på 15993,- på regninger nå. Bare å glede seg til lønna kommer. Wohoo

Enig!

Hehe betalt også 15 lapper i regninger , Gøy :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...